Az idei Múzeumok éjszakájából ízelítőt adó videókat, az elmúlt évek rendezvényein készült fotókat és a programsorozat által inspirált termékeket várnak arra a pályázatra, amelyet első alkalommal hirdettek meg a Múzeumok éjszakájához kapcsolódva - írja az MTI.
A művészek, kulturális intézmények és a rendezvény kedvelőinek szóló, kétmillió forintos összdíjazású fotó-, videó- és termékfejlesztési pályázatot az Emberi Erőforrások Minisztériumának felkérésére a szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum hirdette meg - közölte a kiírás kommunikációjával megbízott ügynökség csütörtökön az MTI-vel. A Te is eljönnél? című videó- és reklámspot-pályázatra azokat a 30 és 90 másodperc közötti videós anyagokat várja, amelyek június 20-án, az idei Múzeumok éjszakáján készülnek és egy-egy programról vagy a rendezvénysorozatról adnak ízelítőt. A kiírók megfelelő minőség esetén mobiltelefonnal készített pályamunkákat is befogadnak, így azok számára is nyitva áll a lehetőség, akik nem rendelkeznek professzionális eszközökkel. A videós munkák benyújtási határideje a rendezvényt követő hétfő éjfél. A Te is így láttad? címet viselő fotópályázatra az eddigi rendezvényeken készült képekkel lehet jelentkezni. Az intézményeknek, amatőr és profi fotósoknak korábbi években készült fotóikból kell június 12-én éjfélig benyújtani azt a hármat, amelyek visszaadják a rendezvény hangulatát. Az előzsűrizést követően kiválasztott munkákra az esemény Facebook-oldalán szavazhat majd a közönség. A legtöbb voksot gyűjtő alkotó a Magyar Turizmus Zrt. díját nyerheti meg. A harmadik, Te is megvennéd? címet viselő kategóriával a szervezők azokat szólítják meg, akik a Múzeumok éjszakája eseményeihez kapcsolódó, vagy az általa inspirált termékek megalkotására vállalkoznának. Azok a munkák, amelyek a zsűri döntése alapján a legjobbaknak bizonyulnak, várhatóan 2016-ban már megvásárolhatók lesznek a résztvevő múzeumokban és webshopjaikban. Erre a pályázatra november közepéig várja majd a szakmai zsűri a munkákat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.