Néhány érdekes adattal betekintünk a szegedi tömegközlekedés múltjába.
1853. október 13-án a városi tanácsülés bérkocsik felállításáról és Szegedet az ország vérkeringésébe bekapcsoló vasútállomáshoz vezető út rendezéséről intézkedett. 1854 és 1857 között Molnár Antal nyergesmester négy bérkocsival bonyolította le a személyforgalmat a nagyállomás és a belváros között.
1857 márciusában jelent meg először a szegedi utcákon az omnibusz. Viteldíja 12 krajcár volt. 1908. október 1-én átadták a forgalomnak a 4311 méter hosszú villamos útvonalat. A villamosok megengedett legnagyobb sebessége 20 km/óra volt, ami a lóvasútnál háromszor gyorsabb tempót jelentett.
1955. április 1-én indult meg a helyi autóbusz-közlekedés, majd 1979-ben a menetrend szerinti trolibuszforgalom is, amely elsőként a Bartók tér és Odessza lakótelep között közlekedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.