A mézfogyasztás népszerűsítésére indul hathetes rádiós és online kampány - mondta Bross Péter, az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) elnöke az M1 aktuális csatornán kedden.
A kampány kiemelt rendezvénye lesz a Gyulai méz- és mézeskalács nemzetközi fesztivál, illetve az évek óta megrendezett európai mézes reggeli elnevezésű akció - fűzte hozzá. Elmondta: Magyarországon évente 25 ezer tonna mézet termelnek, az átlagfogyasztás 70 dekagramm. Hozzátette, Magyarországon hagyomány, hogy exportra termelik a mézet, napjainkban a megtermelt méz kétharmadát külföldön adják el. A kampány december elejéig tart az Agrárminisztérium (AM), az OMME, valamint a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Agrármarketing Centrum (AMC) együttműködésével.
(MTI)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.