Hat százalékos bővülést prognosztizál a belföldi turisztikai piacon 2014-ben a Szallas.hu, az internetes szállásközvetítő a SZÉP-kártya további elterjedésére, valamint a turisztikai szektorban tapasztalt innovációs kedvre alapozza várakozását.
A Szallas.hu az MTI-hez szerdán eljuttatott közleménye szerint 2013-ban szintén mintegy 6 százalékkal nőtt a turisztikai piac. A belföldi szállásdíj-bevétel mintegy 60 milliárd forintot ért el tavaly, és ennek több mint a fele online csatornákon, szállásközvetítő és kuponos oldalakon keresztül, valamint a szállásadók saját honlapjainak segítségével bonyolódott le. A közlemény idézi Szigetvári Józsefet, a Szallas.hu ügyvezető igazgatóját, aki szerint a tavalyi növekedésben kulcsszerepe volt a SZÉP-kártya sikeres bevezetésének, illetve ezen kívül az események, illetve a szállásadók által kínált turisztikai programok is hozzájárultak a sikerhez. A tavalyi év trendjeiről megemlítette, hogy az apartmanok erős kihívást jelentettek a háromcsillagos hotelek számára, ugyanis a családdal utazók gyakran választották ezt a kategóriát a hotelek helyett. Ezen felül nagy népszerűségnek örvendtek a négycsillagos wellness szálláshelyek, de érezhetően nagyobb szerepe lett a programturizmusnak és az aktív pihenésnek. A nyolc országban jelen lévő Szallas.hu tavaly 806 millió forintra növelte árbevételét a 2012-ben elért 653 millióról, a cég által közvetített külföldi és hazai forgalom pedig elérte a 7,5 milliárd forintot. A határon túl közvetített szállásforgalom tavaly 1 milliárd forintot tett ki, a növekedés motorja elsősorban Románia és Szlovákia volt. A szállásközvetítő cégnek mintegy 14 ezer aktív szállásadó partnere van itthon és külföldön. A honlapnak több mint 700 ezer regisztrált felhasználója van és havonta mintegy másfél millió látogató keresi fel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.