A közmédia csütörtökön azonnal reagált az országban kialakult katasztrófahelyzetre - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) szombaton az MTI-vel, válaszul az MSZP elnökének szavaira.
Mesterházy Attila
pénteki sajtótájékoztatóján azt mondta: a kormány későn reagált az ítéletidőre, későn hirdette ki a vészhelyzetet. Felrótta, hogy a közszolgálati rádióban és televízióban nem hangzott el megfelelő tájékoztatás azoknak, akik autójukban rekedtek, és azoknak sem, akik otthon aggódtak hozzátartozóikért. Az MTVA szerint Mesterházy Attila valótlanságot állított pénteki tájékoztatóján, a szocialista párt pedig a katasztrófahelyzetből is politikát csinál. A valóság az, hogy a közmédia azonnal reagált az országban kialakult katasztrófahelyzetre - írta az MTVA, jelezve, hogy az M1 a korábban tervezett napi híradásait megsokszorozva óránkénti híradásokkal jelentkezett, amelyeket átvett a Duna Televízió és a Duna World is. A híradások időpontjára az éppen futó műsorok alatt feliratokban hívták fel a nézők figyelmét, és egyben ismertették az aktuális híreket, jelentéseket. Élőben kapcsolták továbbá
Pintér Sándor
belügyminiszter sajtótájékoztatóját, és szombat reggel is extra híradóval jelentkezett az M1 - sorolták. A Kossuth Rádió is folyamatosan beszámolt a kialakult helyzetről, az Ünnep reggelén című műsorban, majd ezt követően műsorváltozással 8 és 9 óra között is egy kizárólag ezzel a helyzettel foglalkozó élő műsort sugároztak. Ezt követte a Napközben és a Krónika, amelyben ugyancsak az aktuális helyzet volt a szinte egyetlen téma. Délután és este a Krónika rendkívüli kiadással jelentkezett. A Kossuth és a Petőfi Rádióban egész éjszaka 30 percenként aktuális híreket sugároztak - írta közleményében az MTVA. A közszolgálati médiaszolgáltatók egységes hírportálján, a hirado.hu-n közel negyedmillió olvasó követte figyelemmel a híreket. A közmédia online felületein összesen 1,6 milliónál is több oldalletöltést mértek - közölte az MTVA.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.