Közélet

Szegeden folytatódik a közmédia roadshow-ja

Szegeden folytatódik a közmédia roadshow-ja

2012. augusztus 22., szerda
Szegeden folytatódik a közmédia roadshow-ja

Debrecen után Szegeden folytatódik a közmédia országjáró roadshow-ja, az új logók a Szegedi Ifjúsági Napok rendezvénysorozatához kapcsolódóan péntekig láthatók - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) szerdán az MTI-vel.

A hatalmas közösséget megszólító rendezvényhez csatlakozva újra fotózási lehetőséget biztosít az MTVA csapata a vállalkozó kedvűeknek. Az MTVA közlése szerint a debreceni virágkarneválon a nemzeti hírügynökség, valamint a közszolgálati televízió és rádiócsatornák logóit megelevenítő szoborelemeket augusztus 13. és 21. között a Fórum bevásárlóközpont közelében állították ki. A természetes környezetbe belesimuló, szobornak is beillő térplasztikákról rengeteg felvételt készíthettek az arra járók. Az M1 reklámokat és műsorajánlókat elválasztó képkockáin látható portrék gyűjteménye ez idő alatt 1632 fotóval gazdagodott.

Tóth István Zoltán

kommunikációs igazgató az MTI-nek elmondta: az új rendszer elősegíti, hogy a magyarországi közszolgálati média mind belföldön, mind külföldön egységes képet mutasson. A most bevezetett arculat egy élő, organikus rendszer, amely együtt él és fejlődik majd a közszolgálati média és a hozzá csatlakozó közösség egészével. A formálódás és a továbbfejlesztés lehetősége benne rejlik mindegyik elemében. "A továbblépés időzítéséről és módjáról a társművészetek és a nézők bevonásával együtt, közösen tudunk majd dönteni" - fogalmazott.

A rádiós és televíziós csatornák, illetve az MTI, valamint a MTVA egyaránt új logót kapott az olimpia kezdetére, amelyeket Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója mutatott be július 24-én Budapesten. Emlékeztetett arra, hogy az öt nagy szervezet, vagyis az MTVA, a Magyar Távirati Iroda, a Magyar Televízió, a Duna Televízió és a Magyar Rádió integrálásával Magyarország legnagyobb médiaportfoliója jött létre. A

Vida Zoltán

vezette csapat által tervezett egységes arculat alapmotívumait a tűz, a víz, a levegő és a föld jelképrendszere adja, mindegyik alapja a kör. A közmédia a képek mögött egy filozófiát és egy értékválasztást is képviselni kíván. A képi elrendezés az aranymetszés ősi arányrendszere alapján készült, a teret a Leonardo által ábrázolt vitruviusi arányok szervezik, de a tervező a természetet is segítségül hívta akkor, amikor a Fibonacci-számok alapján rendezte be a képeket.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.