A Vodafone immár nemzetközileg elismert folyamatokkal szolgálja ki üzleti előfizetőit, így például a Szegedi Tudományegyetemet és a Pick Szeged Zrt.-t is. A cég mindig nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy az üzleti előfizetők körében is kimagasló minőségű szolgáltatást nyújtson, s a Vodafone ez irányú törekvéseit most az ISO 28181-es számú tanúsítvánnyal ismerték el.
„A Vodafone azzal, hogy tanúsítatta üzleti szolgáltatásainak értékesítését, számlázását, azt vállalta, hogy egy nagyon pontosan leszabályozott és dinamikusan működő rendszert hoz létre és működtet. Ez azt biztosítja, hogy ügyfeleinket sokkal gyorsabban, az ő igényeiknek megfelelően szolgáljuk ki. Folyamatosan nyomon követjük, hogy milyen változtatási kérések érkeznek felőlük, s az erre adott válaszok megfelelően, folyamatok által leírt módon és nyomon követhetően mennek végbe” – részletezte
Piller Gábor
, a Vodafone vállalati szolgáltatások üzletága vezérigazgató-helyettese a most megszerzett tanúsítvány fontosságát. Piller Gábor hozzátette, a Vodafone teljesítette annak a műszaki feltételeit, hogy nagyon korszerű mobilhálózata legyen, s az ügyfelek ne csak használják a telefonjukat, hanem a kiszolgálásban is olyan előnyöket élvezhessenek, amiket szeretnének. Az ISO tanúsítvány mögött álló folyamatok is ezt segítik elő. „A tanúsítás kiterjedt a dokumentumok és a feljegyzések kezelésére, a menedzsment folyamatokra, a humán és tárgyi erőforrások biztosítására, a folyamatok szabályozására és az ellenőrzési tevékenységekre. Az audit első fázisa főleg a dokumentumokra és a vonatkozó szabályozásokra koncentrált, míg a második fázis a rendszer bevezetettségét, a szabványoknak és a vonatkozó jogszabályoknak való megfelelést auditálta. Az audit során a jól működő rendszer objektív bizonyítékait találtuk meg” – mondta el a tanúsítást végző szervezet, az NQA képviseletében fellépő EMT Zrt. vezérigazgatója,
Bujtás Gyula
. A minősítésre jogosult szervezet szerint a Vodafone minőségirányítási rendszere a „vállalati ügyfélkörben a lead kezelése, ajánlat adás, szerződéskötés és az első helyes számla kiadása” területén az MSZ EN ISO 9001 : 2009 szabványnak megfelelt, és ezt a 28181-es számú tanúsítvánnyal ismerte el.
„Két és fél évvel ezelőtt úgy gondoltuk, nem elég, ha a Vodafone kiváló készülékeket kínál, jó minőségű telefonbeszélgetéseket garantál, vagy épp minőségben és lefedettségben kiemelkedő mobilinternet-hálózattal, rugalmas tarifacsomagokkal áll üzleti ügyfeleinek rendelkezésére. Ma az üzleti életben majdnem ugyanolyan hangsúlyos rész, hogy miként szolgáljuk ki az ügyfeleinket, például milyen számlákat kapnak, hogyan értik meg a szolgáltatásokat vagy miként tudnak rendelni. Ezt szabályozza ez a rendszer” – fogalmazott Piller Gábor. A Vodafone vállalati szolgáltatások üzletága vezérigazgató-helyettese az ügyfelek visszajelzéseivel kapcsolatban elmondta, világosan látszik, hogy ma az üzleti kapcsolatok terén egyre fontosabbá válik, hogy miként állnak a felek egymással kapcsolatban miután megkötöttek egy szerződést. A most megszerzett ISO tanúsítást a vezérigazgató-helyettes egy állomásnak nevezte, úgy látja, a Vodafone-nak továbbra is azon kell dolgoznia, hogy folyamataik az ügyfelek által támasztott tényleges igényekre reagáljanak. Mindez megtérül, hiszen a Vodafone üzleti ügyfeleinek száma Csongrád megyében is dinamikusan növekszik, ami természetesen összefügg az internet- és telefonhálózatának fejlesztésével is. Üzleti ügyfeleik között tudhatják Pick Szeged Zrt.-t, a Tisza Volán Zrt.-t, míg a Szegedi Tudományegyetem nemrégiben csatlakozott a Vodafone-hoz, körülbelül másfél éve elégedett ügyfelük. Többek között az ő megfelelő szintű kiszolgálásukban is segít az ISO tanúsítvány, illetve az ezáltal működtetett minőségirányítási rendszer.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.