A Mol sütőolaj-gyűjtő kampánya nyerte az idei European Excellence Awards (EEA) díját „Ökológia és környezet” kategóriában - közölte az olajtársaság pénteken az MTI-vel.
A kontinens legrangosabb marketing-kommunikációs versenyére európai vállalatok és ügynökségek neveztek kampányaikkal, számos kategóriában. Ez az első alkalom, hogy magyar vállalat nyert az „Ökológia és környezet” kategóriában - áll a közleményben. „Olajipari vállalatként különösen fontos számunkra, hogy az Ökológia és környezet kategóriában nyertünk, hiszen e kampányunk sikere is azt bizonyítja: a Mol komolyan gondolja a fenntarthatóság elveit.” – idézi a kölemény
Pánczél Andreát
, a Mol magyarországi kommunikációs igazgatóját, aki a csütörtök este Amszterdamban megrendezett gálán vette át a kategória győztes díjat. A május óta tartó kampány sikerét mutatja, hogy eddig több mint 33 tonna használt sütőolajat adtak le az erre kijelölt 158 Mol-kúton. Az akció részeként decemberben ismét gyűjtőflakont kapnak ajándékba azok, akik használt sütőolajat adnak le ezeken a benzinkutakon. A European Excellence Awards nemzetközi versenyt az idén 5. alkalommal rendezték meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.