Az év végéig több millió tejes dobozra nyomtatott fotó alapján keresnek tizenkét, 2004 és 2011 között eltűnt gyereket, a kampány augusztusban indult újra - írta csütörtöki számában a Magyar Nemzet.
A lap szerint egy, a kampányban keresett lányt augusztusban már meg is találtak, és remélik, hogy az akcióval sok hasonló társán tudnak segíteni. A tejet gyártó cég a lapot egyebek mellett arról tájékoztatta, hogy május 16-án indult az egy hónaposra tervezett kampány, amelynek során négy eltűnt gyerek fotója szerepelt a dobozokon. A kampányt azonban néhány hetes szünet után, év végi befejezéssel, augusztusban újraindították.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.