Az 1985-ben elkészült telep rekonstrukcióját és a kétezer négyzetméteres új csarnok építését az indokolta, hogy bővül a szegedi trolibusz hálózat, és tíz új járművet is vásárolnak. A napi karbantartást ezentúl a régi csarnokban végzik, a jelentősebb felújítási munkáknak pedig az új épület ad majd helyet - mondta a politikus a beruházás átadásán. A szegedi tömegközlekedés-fejlesztési program első elemeként már tavaly megtörtént egy villamos-csomópont rekonstrukciója, a napokban lezárult a közbeszerzési eljárás a villamosremíz felújítására, és az eredetileg vártnál később, de két hónapon belül eredményt hirdetnek az új villamos beszerzésére kiírt pályázaton is - közölte
Botka László
. Hozzátette: várhatóan még a nyáron elindul az 1-es villamosvonal rekonstrukciója és a 2-es vonal építése.
Dózsa Gábor
, az önkormányzati tulajdonú Szegedi Közlekedési Kft. vezetője az MTI-nek elmondta, a Tisza-parti városban 1979. április 29-én indult el a trolibusz közlekedés. Jelenleg négy vonalon, mintegy 30 kilométernyi hálózaton közlekednek a trolik a városban. A nagyprojekt során mintegy 10 kilométerrel bővül a hálózat, egy vonalat meghosszabbítanak és egy újat építenek. A fejlesztéseket követően 44 jármű szolgálja ki majd az utasokat. A telephely bővítése során az új csarnok és a kiszolgáló-, oktató- és szociális helyiségek építése mellett felújították a trolimosót, elkészítették a veszélyeshulladék-tárolót, valamint korszerűsítették az áramátalakító telepet - közölte az igazgató.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.