A BYD harmadik egymást követő hónapja Magyarország legnépszerűbb elektromos autómárkája.
A BYD, a világ vezető New Energy Vehicles (NEV) gyártója, amely magában foglalja az elektromos és plug-in hibrid járműveket is, jelentős mérföldkőhöz érkezett Magyarországon. A BYD júliusban, augusztusban és szeptemberben is piacvezető márka a tisztán elektromos autók (BEV) szegmensében Magyarországon.
A márka 2024 január és szeptember között több mint 1000 elektromos járművet (BEV) értékesített, és már harmadik egymást követő hónapja biztosítja pozícióját az ország első számú tisztán elektromos márkájaként. Szeptemberben a BYD 22,7%-os piaci részesedést ért el a magyarországi BEV személygépkocsi eladásokból, 176 új gépjármű regisztrációjával, tovább erősítve helyét az elektromos járművek piacán.
A kíváló eredmények jól mutatják a BYD gyors növekedését és egyre nagyobb népszerűségét a fenntartható mobilitás iránt elkötelezett magyar vásárlók körében. Bár a BYD viszonylag új szereplő a magyar piacon, hiszen 2023 októberében kezdte meg a forgalmazást, gyorsan figyelemre méltó sikereket ért el, megelőzve számos, hosszabb ideje jelen lévő versenytársát az elektromos autók szegmensében. A márka erős elkötelezettsége a fenntarthatóság és az innováció iránt, úgy tűnik, felkeltette a potenciális vevők figyelmét, ami a BYD eladások és a piaci részesedés növekedésében is megmutatkozik.
A Magyarországon elérhető négy elektromos modell közül az ATTO 3 és a SEAL bizonyult a legkelendőbbnek, 369 és 265 eladott példánnyal, amelyeket szorosan követ a DOLPHIN. Az első negyedévben bemutatott SEAL U, egy D-szegmensű SUV, szintén ígéretesen szerepel, a következő hetekben tervezett átadások várhatóan tovább növelik a márka eladási számait a statisztikákban.
A BYD célja egy országos márkakereskedői hálózat kiépítése Magyarországon. Ennek érdekében a vállalat aktívan dolgozik azon, hogy új szerviz- és értékesítési pontokat nyisson országszerte, jobban elérhetővé téve termékeit a vidéki vásárlók számára is.
Az év hátralévő része különösen mozgalmasnak ígérkezik a BYD számára, hiszen három izgalmas új termék bevezetése várható. Ezek egyike a SEAL U DM-i, amelynek bemutatása új mérföldkő a márka történetében Magyarországon. Ez a konnektorról tölthető hibrid SUV ideális választás lesz azok számára, akik egy elektromos autóként működő járművet keresnek, de igénylik a nagy hatótávot. Számukra biztosíthat nyugalmat, a BYD Super DM technológiájának köszönhetően, az akár 1080 km-es kombinált hatótáv.
A BYD magyarországi sikerei összhangban állnak a vállalat globális törekvésével, amely a fenntartható közlekedés fejlesztését célozza innovatív megoldásokkal. A márka elkötelezett amellett, hogy piacvezető szerepét megtartva járuljon hozzá a tisztább, zöldebb mobilitási megoldások elterjedéséhez Magyarországon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.