Szombattól még jobban megnehezíti a szegediek életét az önkormányzat: jön a lila és a kék parkolási zóna, bővítik a sárga zónát, és emellett drágul a parkolás.
RHiába tiltakozott a lakosság és a helyi kormánypárti képviselők az új tervezet ellen, július 1-től lényegében még nagyobb területen kell fizetni a parkolásért. Ilyen lesz többek között a Torontál tér is, ami a lila zóna része lesz, és eredetileg P+R parkolónak szánták.
Az új parkolóautomaták is megépültek, erről különféle fotók is keringtek a közösségi oldalakon.
Az új parkolási zónák tehát jönnek, az autósok lényegében sehol sem parkolhatnak ingyen. Ezzel együtt azonban indokolt lenne, ha a tömegközlekedés nem kerülne sokba, ám január óta az ország legdrágább jegy- és bérletrendszerét vezette be a járatain a Szegedi Közlekedési Társaság, amit ráadásul több turnusban drágítanak jövő év januárjával bezárólag, miközben a fedélzeten a busz- és villamosvezetőtől vásárolt menetjegy már így is 600 Ft-ba kerül.
További problémát jelent, hogy a biciklis közlekedés sem biztonságos: ennek egyik legkiemelkedőbb példája az Oskola utca, ami az autósiskolák oktatói szerint is lehetne jóval biztonságosabb, ráadásul nem is kellene hozzá markáns változásokat bevezetni. Az éjszakai száguldozó motorosok problémaköre sem oldódik még évek óta, bár mérséklődik, de sok problémát jelent az is, hogy sokszor nem egyértelműen jelzik a kijelölt bicikliutakat.
A
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.