Visszalépett a brit kormány attól a szerződéstől, amely öt év után a kompforgalmat állította volna vissza a dél-angliai Ramsgate és a flamand Oostende kikötője között. Kiderült, hogy a helyi brit tanács költséglefaragása is veszélybe sodorhatja a projektet. közlekedési tárca jelenleg alternatív megoldásokon gondolkodik .
Az újabb kompútvonalalak kialakítására
azért égetően fontos mert, ha megegyezés nélkül lépnek ki a britek az EU-ból március 29-én, akkor a legfontosabb átkelőhelyen, Dover-Calais szakaszon, valamint az M20-as úton hatalmas torlódások várhatók – írta a CNN. Kiderült, hogy a szállítással megbízott cég még soha nem végzett ilyen szolgáltatást és egy ír cégtől kölcsönzött volna 45 hajót a szolgáltatás biztosítására, de az Arklow Shipping végül tisztázatlan okokból ezt nem vállalta, így a kormány is lemondott a tervről. Oostende és Ramsgate között 2013 óta szünetel a szolgáltatás.
arról számolt be, hogy a Ramsgate-t felügyelő helyi tanács 600 ezer fontos költséglefaragási terve önmagában is veszélybe sodorhatja a projektet. A helyi döntéshozók a 22-es csapdájába kerültek, mivel addig nem költenek a kikötőre, amíg azt nem használják kompok, de a közlekedés csak azután térhet vissza, ha megegyezés nélküli Brexit lesz, amelyet a brit kormány próbál elkerülni. A költségvetési egyensúly helyreállítását szolgáló lépésekről a szavazást elhalasztják, így ha más szolgáltató próbál kompokat indítani, akkor erre még lehetőség lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.