A Makói Ipari Parkban 2010- óta működik a Duna Döner Kebab. A cég folyamatosan tudja bővíteni az állományát, jelenleg dupla annyi embert foglalkoztatnak, mint amit a megalakulásukkor vállaltak. A további fejlesztésekre is van igény, ezekről is beszámolt, Karaoglan Mahmut a Duna Döner vezetője.
Miért pont Makóra települt a cége?
Itt jutottunk olyan állami támogatáshoz, amiért érdemes volt céget alapítani. A Duna Döner Kebab elve az, hogy csak minőségi árut bocsásson a piacra, a mi termékeinket mindenhol ismerik, és most már Makót is a Duna Döner Kebabbal kezdik azonosítani. Jók a körülmények, és engedik a fejlesztéseket is.
Hány embert foglalkoztatnak?
Az induláskor 60 emberre szerződtünk. Ez az évek alatt mostanra 100-120 főre duzzadt, és még tervezünk bővíteni. Ez nagy lehetőség a makói embereknek, de nekünk is, ugyanis olyam embereket foglalkoztatunk, akik komolyan veszik a munkájukat.
Mivel foglalkozik pontosan a cég?
A cég húsfeldolgozással foglalkozik, gyros húst gyártunk. Összesen nyolc országba szállítunk, azért is van szerencsés helyzetben Makó, ha az elhelyezkedését nézzük, mert közel van Szerbiához, és Romániához is.
Milyen lehetőség ad ez a cég a térségnek?
Csak egy mindennapos példát hoznék fel. Régebben csak egy két autó állt a parkolóban, most akkora a flotta, hogy alig férünk el. Örülünk, hogy hozzánk jönnek dolgozni, és le tudjuk gyártani azt a minőséget, ami tőlünk megszokott.
Terveznek –e fejlesztéseket a közeljövőben?
Van szándék a bővítésre, mert van rá igény. Egy olyan márka lett a dönerünk, ami Nyugat – Európában is elismert. Két évvel ezelőtt már próbáltunk fejleszteni, akkor nem sikerült mindent összehangolni. Reméljük, hogy hamarosan össze tudnak jönni a fejlesztési terveink. Projekt címe: Csongrád Megyei Gazdaság- és Foglalkoztatás-fejlesztési Együttműködési Program (PAKTUM) Projekt azonosító: TOP-5.1.1-15-CS1-2016-00001 (X)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.