Az anyavállalat utasítására újabb átszervezés zajlik a magyarországi Tescónál. Lesz, akinek megszűnik a munkája az áruházláncnál.
Több száz munkavállalót érinthet a hipermarketekben tervezett átalakítás, amelynek során összevonják, illetve egyszerűsítik a munkaköröket a vásárlókkal közvetlen kapcsolatot jelentő ügyfélszolgálatokon. A lépést az anyaországban, valamint a kelet-közép-európai Tesco Europa-csoport valamennyi tagjánál végrehajtják: hazánkban például megszűnik a vevőszolgálati specialista munkakör, az átszervezés leépítést is magával hozhat – értesült
londoni forrásból.
A cikk szerint a racionalizálás miatt az egész kelet-közép-európai régióban, illetve hazánkban is újabb átalakításokat rendelt el az anyacég. A londoni forrás azt mondta, központi utasításra
a magyarországi hipermarketekben – amelyek a 206 üzlet nagyjából felét teszik ki – átalakítják az ügyfélszolgálatokon dolgozók feladatköreit.
Így például több munkakört összevonnak, s ugyan a vevőkkel való kapcsolattartást vagy például a garanciális ügyek intézését ellátó vevőszolgálatok megmaradnak az áruházakban, de jellemzően egy-egy munkatárssal a korábbi több, erre a célra kijelölt dolgozó helyett. Úgy tudjuk, nem feltétlenül szándék, hogy alkalmazottaktól váljanak meg, azonban nem lesz mindenki számára elfogadható új szerep a cégnél, vagyis az átszervezés leépítéssel járhat – olvasható a portálon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.