Az új beruházás fontos mérföldkő a cég életében, hiszen erősebbé teszi a vállalatot, a munkaerő számára pedig hosszú távú foglalkoztatottságot biztosít, ami különösen fontos egy olyan kiszámíthatatlan gazdasági környezetben, mint a jelenlegi – derül ki a vállalat tájékoztatásából.
A csaknem két évtizede gyógyszeripari fejvadászattal induló családi vállalkozás ma már több mint 100 márkával van jelen a piacon. A főbb tevékenységi körök a gyógyszerlicenc-vásárlás és bérgyártatás, viszont az értékesítéssel kapcsolatos kis- és nagykereskedelmi, a törzskönyvezési, valamint a marketingtevékenységek házon belül valósulnak meg.
A Goodwill Pharma évek óta jelen van Szerbiában, Montenegróban, Albániában és Észak-Macedóniában, Csehországban, Szlovákiában, Ausztriában és Németországban is, jelenleg pedig a lengyel piaci lehetőségeket vizsgálják.