Írjon nekünk
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd

Gazdaság

3 ezer milliárdot költünk utakra

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.

Megjelent:

A kormány 3 ezer milliárd forintot költ útépítésre és fejlesztésre, annak érdekében, hogy a régióban Magyarország legyen a legversenyképesebb.

Lázár János, Miniszterelnökséget vezető miniszter szerint itt lesz a legtöbb autópálya és négysávos autóút, ami jelentősen bővíti az ország gazdasági lehetőségeit.

A hódmezővásárhelyi elkerülőút végcsomópontjánál épült kopáncsi körhíd terheléses próbája alkalmából tartott sajtótájékoztatón az útépítési program kiemelt célterületének nevezte a miniszter dél-alföldi régiót.

A kormány célja, hogy a 2020-as évek elejére Szegedet és Debrecent négysávos út kösse össze.

Emellett megemlítette, hogy a Kecskemét-Békéscsaba autóút építése is zajlik.

Lázár az egyik legfontosabb feladatnak nevezte a megyei jogú városok bekötését az autópálya-hálózatba. Mint mondta, ez a munka minden településnél elkezdődött. Azt is kifejtette, a közútfejlesztési program másik célkitűzése, hogy az autópályák elérjék az országhatárt, ezek a beruházások is elindultak.

Magyarország legnagyobb – mintegy 300 milliárd forintos – közúti beruházása, a Kassa-Miskolc autópálya építésére kiírt közbeszerzési eljárás is zajlik már.

Hegedűs Zoltán (Fidesz-KDNP) alpolgármester közölte, a tervek szerint március 29-én átadják a forgalomnak a 47-es út 12,7 kilométeres hódmezővásárhelyi elkerülő szakaszát. Az útépítés a város számára kiemelkedően fontos beruházás, hiszen naponta mintegy 18-20 ezer gépjármű halad át a településen, a 47-es főút belvárosi szakaszán keresztül. Az elkerülő út tehermentesíti a város központját, és megóvja a hódmezővásárhelyieket a környezet- és zajszennyezéstől.

Folyik az elkerülő úton a szalagkorlátok építése, az útburkolati jelek felfestése, a közlekedési táblák kihelyezése. A 12,7 kilométeres elkerülőút kétszer egy sávon épült meg, de a technikai feltételek adottak a kétszer kétsávos bővítésre.

Fotó: MTI

Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd
Itt kell lenned, hogy elhidd

Kommentek

Tovább olvasom

Hírzóna

A magyarok továbbra is bíznak a dízelautókban

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.

Megjelent:

Szerző:

Főleg a kedvező fogyasztás miatt.

Tovább olvasom

Hírzóna

Az autóipar is felpörgeti a vidéki ingatlanpiacot

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.

Megjelent:

Szerző:

A szektort jelentősen befolyásolják a földrajzi és kulturális adottságokon kívül a városok gazdasági potenciáljának javítását célzó beruházások is.

Tovább olvasom

Gazdaság

3 millió forintba kerül a szegedi augusztus 20-i tűzijáték

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.

Megjelent:

Szeged városa idén sem marad tűzijáték nélkül az Államalapítás ünnepén, ellenben a szomszédos várossal, Hódmezővásárhellyel. A látványosság persze nem olcsó mulatság, ugyanis 3 millió forintot költ rá a város.

Tovább olvasom

Aktuál