Bulvár

Titokban vizsgálták a Starbucks vezetői Szegedet

Titokban vizsgálták a Starbucks vezetői Szegedet

2017. október 27., péntek
Titokban vizsgálták a Starbucks vezetői Szegedet

A napokban bombaként terjedt a hír az interneten, hogy városunkban nyílik az első vidéki Starbucks kávézó. Írásban érdeklődtünk mi igaz a hírből, részletes választ kaptunk, de homályos részletek még bőven akadnak.

"A Starbucks Magyarország vezetői bejárták az ország nagyvárosait és elsőként Szegeden találták meg azt a multinacionális, egyetemi és kulturális életet, amelyhez a kávézó is csatlakozni szeretne" - írják, majd hozzáteszik: "Ugyan kávézóból itt nincs hiány, de ebből is látszik, hogy Szegeden kultúrája van a kávézásnak, amit mi is színesíteni szeretnénk." A Starbucks ügynöksége felhívja a figyelmet arra, hogy 2010 óta létezik egy „Starbucksot Szegedre” elnevezésű Facebook oldal, ami szintén elősegítette a döntésünket, hiszen tudtuk, hogy itt már nagyon várnak minket.

Gőzerővel zajlik a toborzás

"A partnerek toborzása és a kiválasztási folyamat már zajlik, akik a tréning elvégzése után ugyanazt a Starbucks Élményt nyújtják majd Szegeden is mint bárhol máshol a világon. Ezért nagyon fontos, hogy a cég kultúráját minden partner magáénak érezze, értékeinkkel azonosulni tudjon, hiszen így fogja tudni átadni a vendégnek azt a szellemiséget, amit közvetíteni szeretnénk" - fogalmaznak válaszukban.

Nem tudni, hol és mennyiből épül

"Folyamatosan keressük a lehetőségeket a terjeszkedésre, ahol az üzleti kondíciók megengedik. Üzleti modellünk sikeressége szempontjából a tökéletes lokáció kiválasztása nagyon fontos. Célunk, hogy a szegedi emberekhez a lehető legközelebb hozzuk a márkát. Természetesen minden kávézónkra elegendő összeget szánunk ahhoz, hogy a felszereltség és a minőség a legmagasabb szintű legyen" - közlik a leendő helyszínnel és a beruházás volumenére irányuló kérdésünkre. A hír tehát igaz, de a helyszín és a beruházás pontos költségvetését még titkolja a cég.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.