Kultúra

Megjelentek a 2017-es szegedi turisztikai kiadványok

Megjelentek a 2017-es szegedi turisztikai kiadványok

2017. február 20., hétfő
Megjelentek a 2017-es szegedi turisztikai kiadványok
dom0_gs

Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata minden évben megújítva kiadja a Szegedi Látnivalók, Szegedi Információk kiadványt és az éves Szegedi Programajánlót, melyek tartalmazzák azokat az alapinformációkat, mellyel a városunkba érkező turisták eligazodhatnak.

A Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. a kiadványok segítségével promotálja a várost a belföldi és külföldi turisztikai kiállításokon, a nagyrendezvényekre való kitelepüléseken és eljuttatja azokat az ország összes tourinform irodájába. A Szegedi Látnivalók kiadvány 11 nyelven jelenik meg és a város 34 jelentősebb turisztikai attrakcióját mutatja be. A Szegedi Információk kiadványban megtalálhatjuk a szegedi szállásadókat, vendéglátóhelyeket és egyéb turisztikai szolgáltatókat. Mindkét kiadványban térkép is található, melyen a látnivalókat és a szolgáltatókat is bejlölték. A Szegedi Programajánló tartalmazza a turisztikailag jelentős városi eseményeket magyar, angol és német nyelven. A kiemelt fesztiválokra, nagyrendezvényekre 1-1 oldalon, külön is felhívják a figyelmet. Szeged 2016-ban is nagyszerű eredménnyel zárta az évet vendég és vendégéjszaka szám tekintetében. A statisztikák 12 %-os vendégszám emelkedést mutatnak, a vendégéjszaka szám pedig 13 %-al nőtt az előző évhez képest. 2016-ban 184.411 vendég, 377.358 vendégéjszakát töltött Szegeden. Mind a belföldi, mind pedig a külföldi vendégek 13 %-al több vendégéjszakát töltöttek el városunkban. 62.563 külföldi vendég, 119.047 vendégéjszakát töltött el Szegeden, a belföldiek közel kétszer annyian jártak városunkban, 121.848 fő és 258.311 vendégéjszakát töltötte itt el. A kereskedelmi szálláshelyek összes bruttó szállásdíj árbevétel megközelíti a 3 milliárdot (2.893.905.000 Ft), ebből a belföldiek 1.846.691.000 forintot költöttek, a külföldiek 1.047.214.000 forintot, az összes szállásdíj árbevételnél egy 419.881.000 Ft emelkedés látható a 2015-höz képest. A helyi szolgáltatók, az önkormányzat és a város turisztika marketing szervezetének összehangolt marketing munkája évről évre egyre jobb eredményeket hoz a város turizmusában, egyre több vendég választja Szegedet úti céljául.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.