Sport

Vb-2014: a Németország-Ghána mérkőzés volt a legnézettebb

Vb-2014: a Németország-Ghána mérkőzés volt a legnézettebb

2014. június 27., péntek
Vb-2014: a Németország-Ghána mérkőzés volt a legnézettebb
nemetorszag_ghana

A Németország-Ghána találkozó lett a brazíliai labdarúgó-világbajnokság csoportkörének legnézettebb mérkőzése a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közvetítésében.

Az MTVA pénteki tájékoztatása szerint az M1 és az M2 eddig összesen 169 órát közvetített, amivel 6 millió 614 ezer nézőt ért el; ezzel a vb kezdete óta az M1 a legnézettebb csatorna. Online átlagosan 17 ezren nézik a meccseket, az MTVA mobilapplikációját pedig csaknem 50 ezren töltötték le. A felmérés alapján június 12-től 26-ig a 18-23 órás sávban a teljes népesség 18,6 százaléka, a 18-49 évesek 20,4 százaléka és a 18-49 éves férfiak 27,6 százaléka az M1-et választotta. A Németország-Ghána összecsapást 1 millió 104 ezren követték, 38,2 százalékos közönségaránnyal a férfiak körében. Az esti meccseket eddig átlagosan 821 ezren nézték, a délutániakat 665 ezren (itt a német-portugál volt a legnézettebb 848 ezer fővel), míg az éjszakaiak nézettsége 234 ezer fő volt (itt 394 ezer nézővel az olasz-angol volt a legnépszerűbb). Az eddigi élő közvetítésekbe 6 millió 323 ezren néztek bele legalább egy percre, ez a teljes népesség 70 százaléka. Az ismétlésekkel együtt a vb-közvetítések összesen 6 millió 614 ezer embert értek el, ez a teljes népesség 73,3 százaléka. A Nielsen Közönségmérés által szolgáltatott nézettségi adatok pontatlanságát mutatja, hogy a háztartásokon kívüli televízió-nézés mérése - így a vb esetén például a nyilvános vetítések - nem tartozik a cég műszeres közönségmérésének vizsgálati tárgykörébe, ezért megállapítható, hogy az M1 nyilvános vetítések által elért tényleges közönsége nagyságrendekkel nagyobbra tehető - olvasható az MTVA közleményében.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.