Rúzs

Divatosan tavasszal is

Divatosan tavasszal is

2010. április 1., csütörtök
Divatosan tavasszal is

Szezononként minden szín megtalálható a divat palettáján, de nem ugyanabban az árnyalatban és kombinációban. Két évente a Nemzetközi Színbizottság (Intercolor) határozza meg, hogy mely színek számítanak trendinek. A tagországok szakemberei döntése pedig a világdivatnak támpontul szolgálnak. Hogy divatosak legyünk; nemcsak a színeket kell figyelembe vennünk: hanem a fazont, szabásvonalat és nem utolsósorban stílusunkat

.

Nem árulok el titkot, hogy a bizottságnak Magyarország is tagja, 2008 októberében hazánkban üléseztek, ahol Bajczár Éva textiltervező iparművész képviselte a magyarokat. További tagországok: Anglia, Brazília, Franciaország, Finnország, Japán, Kína, Korea, Németország, Olaszország, Portugália, Svájc, Thaiföld, és Törökország. 2010-es év divatszínei: az élénk vörösesbarna, a szürke, a bordó, türkiz-, liláskék, királykék, fehér és a föld színeinek halványabb változatai. A színek sikere a korosztálytól és az adott országtól is nagymértékben függ. Leginkább a színek kiválasztásánál a középkorosztály ízléséből indulnak ki. Ez a cégeknek azért fontos, hogy ne tervezzenek olyan ruhákat, ami könnyen a nyakukon maradhat a nem megfelelő színválasztás miatt. Ha a fazont és a ruhadarabokat nézzük: a tavasz vitathatatlan kabátdivatja a rövid, zipzáras dzseki, amely több színben, fazonban elérhető. Ami a nadrág szabásvonalat illeti: minden jöhet ami, répanadrág, de egyre közkedveltebb a szultánnadrág is és a nyár közeledtével az aprónyi rövidnadrágok, és mini szoknyák. A répanadrág a 80-as évek táján volt nagy divat, amely újra visszatér. Topok, felsők hosszú változatai nagyon népszerűek, amihez elég egy egyszínű cicanadrág, vagy valamilyen flitteres, fényes harisnyanadrág. A kockás ingek is egyre gyakrabban tekintenek vissza a boltok kirakataiból ránk, nőkre. Ezekhez pedig elengedhetetlenek a kiegészítők: táska, bizsu, mellény. A divatszínek tudatában pedig nincs mást tenni, mint szemezgetni a Springfield, Mango, New Yorker-Amisu, Promod és Pimkie ajánlataiból, darabjaiból. Forrás: vanity.hu, stop.hu

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.