Közélet

Food truckkal települ ki a Pick a szegedi kézilabdacsapat meccseire

Food truckkal települ ki a Pick a szegedi kézilabdacsapat meccseire

2023. október 25., szerda
Food truckkal települ ki a Pick a szegedi kézilabdacsapat meccseire

A több mint 150 éves húsipari vállalat, a Pick és a hosszú ideje a nemzetközi elitbe tartozó, 62 éves OTP Bank - Pick Szeged kézilabdacsapatának együttműködése immár 30 éve töretlen. A PICK célja az, hogy a márkaszponzori, együttműködést most új szintre emelje ezért a PICK Aréna és környéke hamarosan már a találkozók kezdete előtt is megtelik élettel- tájékoztatta lapunkat a vállalat.

A márka közleménye szerint az aréna előtti szurkolói zónába food truckot helyeznek el, amely PICK-szendvicsekkel, hot doggal és Mizo-kávékkal várják a szurkolókat. A meccsre való hangolódásról, valamint a jó hangulatról pedig egy DJ gondoskodik. Emellett pedig a szünetben izgalmas vetélkedőkön, félidei játékokon vehetnek részt a szurkolók, valamint akár értékes termék- és pénznyereményekkel is gazdagodhatnak. 

Mindezt pedig már a következő mérkőzésétől kezdve – melyet október 26-án a Bajnokok Ligájában vív a HC Zagreb csapata ellen – egészen a 2023/24-es szezon végéig lehetőségük lesz átélni a meccsekre kilátogató szurkolóknak.

Olyan élményt szeretnénk nyújtani a kézilabdameccsekre kilátogató szurkolóknak, amiért érdemes kimozdulni otthonról. Nem titkolt célunk, hogy ebbe a helyszíni szurkolói élménybe ne csak a meglevő, lojális szurkolókat, hanem újakat is bevonjunk. Hosszú távon szeretnénk elérni, hogy a kényelmet előnyben részesítő kanapérajongók is kimozduljanak otthonról, sőt sokkal több fiatalt és családot szeretnénk látni közösen szurkolni a lelátókon. Legyen a sport és a szurkolás generációkon átívelő igazi közösségi élmény, amit a PICK termékei még felejthetetlenebbé tesznek

-mondta el Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazatok stratégiai és marketingigazgatója.

A szurkolók jelenléte a meccseken pozitív hatással van a csapatok teljesítményére, a tömeg bíztatása növeli a játékosok teljesítményét, önbizalmát, és ezáltal - egyes kutatások szerint - akár 70 százalékban tud a helyi csapat nyerni hazai pályán. Bízunk benne, hogy a változatos helyszíni programok és a remek hangulat, az összetartozás élménye szurkolóinknak is elnyeri a tetszését, és ezentúl még többen szurkolnak nekünk csodás otthonunkban

tette hozzá Süli Róbert, a csapat sajtófőnöke.  

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.