Még csak néhány napja indult el, de máris rekordernek számít a STYLE&DIRT. Az új magyar divatmárka már a kezdetektől minden hónapban 65 új pólódizájnt dob piacra.
Hosszas előkészületek után néhány nappal ezelőtt hivatalosan is elindult egy új magyar divatmárka, a STYLE&DIRT. Az egyedi tervezésű dizájnos felsőrészeket forgalmazó márka alapítója
George Bass
tervező és divatkritikus, aki saját kezűleg dolgozik az összes polcokra kerülő póló mintázatán. "Én ezzel kelek, ezzel fekszem és erről álmodok. Nincsen pillanat, amikor kikapcsolnék vagy másra gondolnék. Amint jön egy gondolat, azonnal előveszem a telefonomat és skicceket készítek vagy jegyzetelek. Így lehetséges, hogy mi lehetünk a világ legtöbb új kollekciót megjelentető egyedi pólókat tervező, gyártó és forgalmazó márkája. Én nem tudok másról sem itthon, sem máshol a világban, akinek olyan nagyszámú induló pólókollekciója lenne" - mondta George, aki hozzátette, a havi 65 új kollekciót tovább szeretné bővíteni. "Bármennyire is remek magyar divattervezők vannak, a legtöbbjük kollekciójáról nem tudom elképzelni, hogy azt bárki is hordaná az utcán. Az eddig megszokott túl extravagáns és egyáltalán nem funkcionális, ruhák helyett mi az új kornak megfelelő egyedi, de mégis hétköznapi viseletre is alkalmas darabokat készítünk. A termékeink azoknak szólnak, akik nem szeretnék, hogy a saját ruháik szembejöjjenek velük az utcán, akik szeretnek egyedi és saját stílusban öltözködni" - árulta el az alapító, akinek a fejében évekig formálódott a márka. "Akkor már évek óta divattal, ruhával foglalkoztam, amikor 2012-ben elindítottam a STYLE&DIRT márkát. 2013 végén úgy döntöttem, hogy teljesen átalakítom, és most, bő egy évvel később 13 különböző kategóriában több mint 700 különböző dizájnnal rendelkező kollekcióval startolhattunk el" - tette hozzá George Bass. Februártól egyedi pulóverek, atléták, farmerek és rövidnadrágok női és férfi változatával bővül a piac.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.