A magyar internetezők kétharmada szórakozás céljából használja az internetet, valamivel megelőzve ezzel a világ internetezőit, akiknek hattizedére jellemző ez - derül ki az Ipsos 24 országra kiterjedő, elmúlt negyedévről szóló felmérésének eredményeiből.
E szerint a magyaroknál nagyobb hányadban csak a török (72 százalék) és a kínai (71 százalék) netezők keresnek fel weblapokat, hogy személyes érdeklődésükkel kapcsolatos információkhoz jussanak. Az élvonalban vannak még a japánok (65 százalék), a dél-koreaiak (65 százalék) és a svédek (64 százalék). A szórakoztató tartalmak letöltésének gyakorisága a magyarok körében megfelel a világátlagnak. Zeneletöltésre 43 százalékuk, filmletöltésre 34 százalékuk használja a világhálót. Televíziót online módon 18 százalékuk néz, ami kicsivel elmarad az átlagos 22 százaléktól. Kína messze világelső mindhárom területen. A helyi netezők 72 százaléka tölt le zenét, 71 százaléka mozifilmet és 55 százaléka néz online tévéműsorokat. Legritkábban a japánok és a franciák használják az internetet erre a célra. Mindössze 24 százalékuk jut így zeneszámokhoz, 9, illetve 15 százalékuk mozifilmekhez, 7, illetve 9 százalékuk televízióműsorokhoz. Videojátékot a vizsgált országokban megközelítőleg minden harmadik (27 százalék) netező játszik. Ezen a téren is a kínaiak a világelsők 61 százalékkal, őket a lengyelek (47 százalék) és a törökök (38 százalék) követik. Legkevésbé a svédek (14 százalék), a dél-koreaiak (16 százalék), a magyarok (17 százalék), a franciák és a japánok (18-18 százalék) kedvtelése a webes játék. A felmérésben részt vevő országok lakói közül Indiára a legjellemzőbb az online szerencsejáték: az elmúlt negyedévben minden negyedik indiai kockáztatta pénzét az interneten. A magyarok 16 százaléka kockáztatja így a pénzét, ezzel a hazai netezők kicsivel a 13 százalékos nemzetközi átlag felett vannak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.