Mezszponzorral erősített a Pick Szeged a rangadó előtt
Mezszponzorral erősített a Pick Szeged a rangadó előtt.
Együttműködési megállapodást kötött az OTP Bank-Pick Szeged és a Mizo. A tejipari vállalat logója és neve a jövőben megjelenik majd a kékek mezén, de a szurkolók is találkozhatnak a cég termékeivel a mérkőzéshez köthető aktivitásokon.
Harcsa Beáta, a Bonafarm tejágazati stratégiai és marketing igazgatója hangsúlyozta, a "kékek" szenvedélyes szurkolótábora szerves közösséget alkot, melyhez örömmel csatlakozott a Mizo. Az együttműködést látványos fényfestéses animációval köszöntik, amely péntek estétől vasárnap estig látható a szegedi Reök-palotánál - mondta.
Kiss Bence az OTP Bank-Pick Szeged cégvezetője lapunk kérdésére elmondta, hogy kiemelten fontosnak tartják, hogy tradicionális szegedi kötődésű vállalatok cégek megjelenjek a csapat mellett, egymás brandjét erősítve.
A szombati, Veszprém elleni magyar rangadóra készülő csapatból Bánhidi Bence volt ott a sajtótájékoztatón. „A hazai pálya és a szurkolók nagy előnyt jelentenek a csapat számára, nélkülük teljesen más lenne a mérkőzés. A végeredmény szempontjából kulcsfontosságú lehet, ahogy korábban is, most is igazi csapatként egymásért küzdjünk – mondta a csúcsrangadóról a csapatkapitány
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.