Az e-kereskedelem világa eddigi fénykorát éli, és hol van még a vége. De nem csupán a vállalkozók, cégek és vásárlók örülhetnek ennek, hanem álláskeresőként is sok új lehetőséget tartogat az ágazat. A digitális munkakörök, a raktárakban való pozíciók és az egyéb területeken meghirdetett állásokra egyaránt megéri jelentkezni – vagy épp karriert építeni egy-egy specifikus, új, modern szakmában.
Magyarországon “sem kell a szomszédba menni” új munkalehetőségekért. Sőt, bizonyos munkakörök helyfüggetlenül, távolról is végezhetőek, ami még inkább kinyitja a kapukat a munkavállalás előtt. Dolgozhatunk így például vidék és Budapest között úgy, hogy nem kell a fővárosba költözni, vagy épp fordítva – egy kisebb községből is bedolgozhatunk valamelyik nagy cégnek, nem csupán Budapestre, hanem a legnagyobb vidéki városba, Debrecenbe is.
Ez persze csak 1-2 példa, a helyi állások között szinte végtelen a választék – az aktuális és releváns kereskedelmi pozíciókat megtalálhatjuk a https://debrecenallas.hu/allasok/kereskedelem-ertekesites linkre kattintva, de egyéb kategóriákra is szűrhetünk a debrecenallas.hu oldalán.
Számos terület van, amit 1-2 évtizeddel ezelőtt még nem nagyon ismertünk. A webáruház-kezelő, a webfejlesztő, a digitális marketinges (ahol tovább is képezhetjük magunkat, pl. SEO vagy PPC, Social Media irányába) mind-mind olyan új, modern szakmák és területek, amelyek igencsak jól jövedelmezőek, a hozzáértés pedig aranyat ér.
Ott vannak továbbá természetesen az ún. klasszikus pozíciók is, hiszen a raktárak, a készletezés, a szállítmányozás továbbra is a megszokott módon történik. Ma már azonban egyre kevesebb a terméket vagy szolgáltatást kínáló vállalkozás, amelyik ne lenne jelen az online térben – de az átállás nem elég, a folyamatos aktivitás is már a napi munka része kell, hogy legyen.
Informatikai, gazdasági, marketing – főként digitális és online –, logisztika, mind olyan területek, melyekkel nehéz mellélőni manapság, ha valaki az e-kereskedelemben szeretne dolgozni, és miért ne szeretne, a sok lehetőség láttán. De ezek a területek lényegében fedik is egymást, a hangsúly pedig azon van, hogy találjuk meg az adott specifikációt, amihez részletesen értünk (pl. keresőoptimalizálás), illetve azért legyen rálátásunk az egyéb területekre is (pl. fizetett hirdetések). Így pedig a webáruházak üzemeltetői, a digitális ügynökségek és cégek, munkáltatók is kapkodni fognak értünk jó eséllyel – hacsak nem mi magunk nyitunk saját céget, egyéni vállalkozást, hiszen a szabadúszó létformában is végtelen lehetőségek adódnak ma már.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.