A Magyar Posta egy év alatt a 2700 szolgáltatóhelyből álló hálózatában átlagosan több mint 170 millió ügyfélkontaktot bonyolít le. A vállalat az elmúlt két évben kiemelt figyelmet fordított arra, hogy fejlesztéseivel ügyfelei kényelmét szolgálja, szolgáltatási portfólióját a modern ügyféligényekhez igazítsa.
Ennek érdekében a hagyományos postai termékek esetében a vállalat kiemelten kezelte a klasszikus termékportfólióhoz kapcsolódó, vagy azokat helyettesítő e-szolgáltatások bevezetését, korszerűsítését (új szolgáltatások és fejlesztések: mobiltelefonos csekkbefizetés, csomag- és csekkautomata, mobil applikációk).
Fontos cél volt a postai ügyfélkiszolgálás felgyorsítása is, ezért a munkaerő-kapacitást valamennyi postán a mért ügyfélforgalomhoz, valamint a várható forgalomfelfutáshoz igazította. Ennek eredményeként a 7 percen belül kiszolgált ügyfelek aránya folyamatosan emelkedik, ez az arány csaknem 3%-ot javult az előző évhez képest, a 7 percen belül kiszolgált ügyfelek aránya július végén több mint 80 százalék volt. Az átlagos várakozási idő pedig ezzel párhuzamosan csökken. 2015. első félévében az átlagos várakozási idő 4 percre rövidült, ami csaknem 20 másodperces javulást jelent a 2014-es adatokhoz képest.
Érdemes a postán ügyeket intézni, ugyanis a pénzügyi szolgáltatások igénybevételéhez, valamint egy csomag vagy levél feladásához például átlagosan alig több mint 4 perc alatt hozzájuthatnak az ügyfelek, míg a csekkbefizetés elintézéséhez való hozzáférés átlagosan három és fél percre rövidült.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.