Az IKV Zrt. új Szervezeti és Működési Szabályzatának tervezetéről is tárgyalt a pénzügyi bizottság. Elhangzott, az egyik feladat, hogy a lakossági kapcsolatokat javítsák.
A pénzügyi bizottság szerdai ülésén elhangzott, hogy 2012 óta sok változást megélt az IKV Zrt. szervezeti szinten, az új SZMSZ-tervezet ehhez igazodna. Igaz, az önkormányzati társaság hamarosan összeolvad a szintén városi tulajdonú SZINT Kft.-vel, de a Szervezeti és Működési Szabályzatba már most is átvezetnének számos módosítást. Ahogy a cég részéről elhangzott, az SZMSZ a szervezeti hierarchiát is pontosan leírja, látható, hogy az egyes tevékenységek kontrolláltan követik egymást. Ezen felül egy belső kontrollszervezetet is beleépítettek a tervezetbe, ami ahhoz járulhat hozzá, hogy a hatékonyság és az eredményesség jelentősen javuljon.
A bizottsági ülésen
Szentgyörgyi Pál
gazdasági alpolgármester arról beszélt, hogy az előző ciklusban az IKV Zrt.-nél egy nagyon centralizált működés alakult ki, és gyakorlatilag megszűnt a kapcsolat a várossal és a lakossággal. A cég élére kinevezett Kardos Kálmánnak azt javasolta az alpolgármester, hogy delegáljanak felelősségi hatásköröket, mert egy ekkora cég mindennapjaiban életszerűtlen, ha mindent csak a vezérigazgató írhat alá. Kifogásolta, hogy az IKV Zrt. a lakossággal sem tartotta a kapcsolatot megfelelő módon, úgy értékelte, hogy a közönségkapcsolatokon javítani kell. Az IKV felügyelőbizottságában helyet foglaló
Szentistványi István
egyetértett az alpolgármester ez utóbbi kijelentésével, az LMP-s politikus is fontosnak nevezte, hogy alapjaiban megváltozzon a kapcsolat és a kommunikáció a lakossággal. Megjegyezte, ne egy kegy legyen, ha az ember bejut az IKV-hoz vagy valamilyen információhoz hozzájut.
A pénzügyi bizottság tagjai egyhangúlag támogatták az IKV új SZMSZ-tervezetét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.