Az LMP a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság vizsgálatát várja az egyik nagy telefonszolgáltató vállalati ügyfeleket érintő díjemelésével kapcsolatban.
Csárdi Antal
, az ellenzéki párt fogyasztóvédelmi és vállalkozásfejlesztési szakszóvivője vasárnapi, budapesti sajtótájékoztatóján emlékeztetett arra, hogy néhány hete a Telenor díjemelésről értesítette ügyfeleit, és két új díjtételt is bevezetett, amellyel akár több tízezer forintos terhet rótt a kis és közepes vállalati ügyfeleire. Mindezt a szolgáltató nem ismerte el egyoldalú szerződésmódosításként – ismertette a politikus -, így ügyfeleinek nem volt lehetőségük a szerződés felmondására. Csárdi Antal leszögezte: a bankokhoz hasonlóan más szolgáltatások nyújtóinak sem engedné a kontraktusok egyoldalú módosításának ezt a módját, emellett nagyobb védelmet nyújtana a gazdaság motorját képező kis- és közepes vállalkozásoknak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.