Közélet

Szegedi kislány nyerte a Csapra fel! kampány pályázatát

Szegedi kislány nyerte a Csapra fel! kampány pályázatát

2015. január 20., kedd
Szegedi kislány nyerte a Csapra fel! kampány pályázatát
csapra_fel

Országos roadshown folytatódik a csapvízfogyasztást népszerűsítő Csapra fel! kampány - jelentették be a kampány első szakaszát lezáró budapesti sajtótájékoztatón, amelyen részt vett Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára, valamint az öt nagy állami víziközmű-szolgáltató vezetője.

A tavaly december elején indított Csapra fel! kampány első szakaszában csapvízkóstolási és palacktervezési versenyt tartottak a szervezők. Néhány hét alatt több mint hatezren kóstolták meg az öt nagy állami szolgáltató - a Duna menti, a dunántúli, az észak-dunántúli , az észak-magyarországi és a Tisza menti vízmű - 15 csapvizét. A győztes az Észak-magyarországi Regionális Vízművek Zrt. Szilvásvárad- Szalajka-völgyi vize lett - áll az MTI-nek eljuttatott közleményben. "A tiszta, minőségi csapvíz biztosítása a mindenkori kormány egyik legfontosabb feladata, ugyanakkor mindannyiunknak felelősséggel kell bánnia e közös természeti kincsünkkel. A regionális vízművek szemléletformáló kampánya erre igyekszik ráirányítani a figyelmet, hozzájárulva egy fenntartható jövőhöz" - idézte a közlemény

Fónagy Jánost

. Diákok országos pályázaton tervezhették meg a nyertes víz palackjának címkéjét. A győztes pályamunkát

Kóbor Hanna Panni

, a szegedi Juhász Gyula Általános Iskola 4. osztályos tanulója küldte be. A nyertes a budapesti rendezvényen vehette át jutalmát. A legjobbnak ítélt csapvíz ezzel a gyerekrajzzal díszített speciális palackba kerülve most országos roadshowra indul. Ennek keretében a kezdeményezés két hét alatt eljut Magyarország legnagyobb egyetemeire, főiskoláira. A kitelepülésekkor táblagépekre optimalizált szórakoztató, egyszersmind ismeretterjesztő tesztekkel igyekeznek népszerűsíteni a csapvízfogyasztást a fiatalok körében.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.