Hetvenegy millió forintot spórol szakigazgatási szerveinek elköltöztetésével az üzemeltetési költségek terén a kormányhivatal. Idén eddig négy szerv költözött új helyre.
„A kormányhivatalok 2011-es megalakításakor 45 szakigazgatási szervet kiszolgáló ingatlanban kezdték meg a munkát, míg jelenleg 86 ingatlan, illetve ingatlanrész biztosítja a feladatellátást” – tájékoztatott
B. Nagy László
kormánymegbízott. Ezek egy része bérlemény volt, térítésmentes használatukban is voltak ingatlanok, és egyéb jogviszonyok is léteztek. Ezt próbálták meg ésszerűsíteni az elmúlt időszakban, hogy olcsóbb és fenntarthatóbb rendszert hozzanak létre. Ennek jegyélben több szakigazgatási szerv is elköltözött, ebben az évben négy került új helyre. Becslések szerint 150 ezer szegedi és számos megyei ügyfelet érint, hogy a Földművelésügyi Igazgatóság, az Egészségbiztosítási Pénztár, majd a Rehabilitációs Szakigazgatási Szerv, legutóbb pedig a Nyugdíjbiztosítási Igazgatóság költözött el korábbi épületéből. „Az új feladatok, a szétválások és átalakítások kényszerítik ki, hogy megpróbáljunk ésszerűen gazdálkodni azokkal az ingatlanokkal, amelyek a mi kezelésünkben vannak. A kormányhivatal szintjén évi 71 millió forint megtakarítást jelent az üzemeltetési költségek területén” – hangsúlyozta B. Nagy László. Portálunknak elmondta, az is cél volt, hogy olyan helyre kerüljenek az ügyfélfogadási irodák, amelyek könnyen megközelíthetőek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.