Öt hónapos, 30 ezer forint értékű belépőt adtak át a SZEGEDma.hu kiadója, a Leonardo Kft. és a Napfényfürdő Aquapolis Szeged ügyvezetői portálunk és a fürdő közös játékának nyertesének.
A szerencsés nyertest azon több száz olvasónk közül sorsoltuk ki, akik helyesen válaszoltak a Napfényfürdő és a SZEGEDma.hu
arra a kérdésre, hogy melyik nap van este nyolc és éjfél között éjszakai fürdőzés az Aquapolis-ban. A helyes megfejtők – akik a keddi napot jelölték meg – közül Pálfalvi Gergely lett az a szerencsés, aki átvehette a fürdő ügyvezetőjétől,
Szabó Mihálytól
és a Leonardo Kft. ügyvezetőjétől,
Bonifert Gábortól
a bérletet.
„A Napfényfürdő Aquapolis Szeged fennállása óta az egyik legjobb nyarát zárta a 2012-es évben, nyilván a nagyon meleg, a gyakori kánikula is kedvezett a látogatottság növekedésének, amihez a fürdő ismertsége az értékesítési, marketingakciói is hozzájárultak. Több mint 200 ezer vendéget fogadtunk az év első nyolc hónapjában, ami 20 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest. Ez jegyárbevételben is jelentkezik, de e mellett a csendes wellness és a gyógyászati részlegünk is jelentősen gyarapította bevételét” – mondta el portálunknak Szabó Mihály kiemelve, hogy nyáron egyedi programokkal, koncertekkel és óriás kivetítővel tették még vonzóbbá a fürdőt. „A kivetítő komoly sikert aratott, hiszen a labdarúgó Európa-bajnokság és az olimpia ideje alatt igazi nyüzsgés volt a strandon, az esti meccsek miatt a nyitva tartást is meghosszabbítottuk. Nem éreztük meg a szomszédos fürdők elszívó erejét sem. Mi továbbra is a belföldi piacra és szerb, román vendégekre számítunk, illetve a Forrás Hotel lakóira” – tette hozzá.
„A nyári tartalékainkból élünk és különböző akciókkal próbáljuk felpörgetni a téli időszakot, ezért indítottuk el a bérletakciónkat is, melynek keretében hatféle idénybérletet kínálunk. Ezek 5-től 99 ezer forintig vásárolhatóak meg, a legkedveltebb az alsóbb kategória, ahol a nyugdíjasoknak és az egyetemistáknak kínálunk kedvezményes bérletet. Nekik szól az öt hónapos, szeptember 15-től, február 15-ig tartó hétköznapi, korlátlan belépő. Az egyetemmel közösen számos értékesítési akciót szerveztünk, hogy minél több egyetemistához eljusson az ajánlatunk. Ugyan így fokozottan népszerűsítjük a csendes wellness szolgáltatásunkat, kedvezményes masszázsajánlatokkal, páros akciókkal. Hiszen ahogy közeledik a tél, egy szauna, masszázs, pezsgőfürdő igazán kellemes pihenés lehet” – emelte ki az ügyvezető a téli lehetőségeket. „Szeretnénk kihasználni a konditermet és heti háromszor lejárni a párommal, már beszéltünk a barátainkkal is, akik elkísérnének minket, így igazi közösségi élmény lehet az, ami ránk vár. Eddig egyáltalán nem jártunk fürdőbe, úgyhogy ez egy életmódváltás lesz most, már nagyon várjuk” – mesélt az új élményekről a nyertes,
Pálfalvi Gergely
. (X)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.