A Szegedi Vásár és Piac Kft. 14-18 éves korú diákoknak szóló logópályázat meghirdetésével csatlakozott a „Keresd a helyit!” országos kampányhoz. A nyertes logó szerzője Garai Ilka, a Radnóti Miklós Gimnázium 12. osztályos tanulója, akinek alkotását mától a piacon árusító Csongrád megyei őstermelők használhatják, ezzel is megkülönböztetve magukat a viszonteladóktól és kereskedőktől.
„Az egész akció arról szól, hogy a megyei őstermelőket hozzuk helyzetbe, minél kedvezőbb árusítási feltételeket, jobb helyeket biztosítsunk a számukra, és így is megkülönböztessük őket a kereskedőktől, viszonteladóktól” - tájékoztatott
Erdei Péter
, a Szegedi Vásár és Piac Kft. ügyvezetője. Szeretnék összefogni a Csongrád megyei őstermelőket, ennek keretében csatlakozott a piac a „Keresd a helyit!” kampányhoz is. Mától minden hétfőn külön helyet biztosítanak ezeknek a termelőknek a piac területén belül, méghozzá kedvezményesen. Az igazgató bízik benne, hogy egyre többen igénylik majd a logót, és a vásárlók dolga is könnyebbé válik, hiszen egyszerűen eldönthetik, hogy őstermelőnél vagy kereskedőnél szeretnének vásárolni. A logó tulajdonképpen felhívja a tudatos, környezetüket támogató vevők figyelmét a helyben termelt és készített termékekre. A piac emberei természetesen ellenőrzik az árusokat. Ahogyan az igazgató úr fogalmaz, nem szeretnének belefutni abba a hibába, hogy kereskedőnek adják a logót. Jelenleg 15-18 őstermelő árul a Mars téren, aki megfelel a feltételnek, azok jelentkezhetnek, mindenkit szívesen látnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.