Gazdaság

Tovább nőtt a Szép-kártya népszerűsége

Tovább nőtt a Szép-kártya népszerűsége

2019. szeptember 25., szerda
Tovább nőtt a Szép-kártya népszerűsége

A kafetériarendszert érintő tavalyi jogszabályváltozás miatti kezdeti kihívások után minden korábbinál nagyobb sikerrel folytatódott az OTP Szép-kártya 2019-es éve – összegezte tegnap a legnagyobb kártyakibocsátó bank az első nyolc havi eredményeit – olvasható a Magyar Nemzet cikkében.

Eszerint augusztus végéig a legnépszerűbb hazai béren kívüli juttatás birtokosainak száma átlépte az 1,7 milliót, míg a feltöltések összege duplájára, a költések összege pedig másfélszeresére emelkedett a múlt év hasonló időszakához mérten. A rekordadatok azt mutatják, hogy az OTP Pénztárszolgáltató által kibocsátott pihenőkártya az idén főszerepet vállalt a hazai turizmus és vendéglátóipar sikereiben. A kártyabirtokosok, akikkel tavaly újra szerződtek a kibocsátók a jogszabályváltozások miatt, ebben az évben eddig több mint százmilliárd forintot költöttek pihenésre és feltöltődésre, ami meghaladja a 150 százalékos bővülési ütemet éves összevetésben. – Idei eredményeink, például az, hogy a munkáltatói feltöltések összege kétszeresére, 130 milliárd forintra nőtt, nemcsak ennek a pár hónapnak, hanem az első kártyakibocsátásunk óta eltelt nyolc évnek is az elismerése – nyilatkozott Vargáné Jandrasits Ildikó, az OTP Bank kafetéria-üzletágának vezetője. A kártyát három bank bocsátja ki, az OTP mellett az MKB és a K&H. A kártya tulajdonosa háromféle szolgáltatást vehet igénybe a keret felhasználásával: a pénzt elköltheti belföldi szálláshelyeken, fizethet vele melegétkezést, illetve egészségügyi vagy sportszolgáltatásra is fordíthatja az arra utalt összeget.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.