Az IKEA arra biztatja vásárlóit, hogy pisiljék le hirdetését.
A Svéd IKEA az idei évet is egy ötletes kampánnyal kezdik: arra bátorítják a nőket, hogy pisiljenek rá aprinthirdetésükre, mert megváltoztathatja az életüket – írja a
A nem mindennapi reklámot a cég svéd reklám ügynöksége, az Åkestam Holst találta ki, amely már számos remek hirdetést gyártott a bútorgyártó multinak.
A lepisilhető hirdetés
Az egyoldalas hirdetés egyben terhességi teszt is, amely ugyanazt a technológiát használja, mint a gyógyszertárakban kapható teszt. Pozitív minta esetén a képen látható babaágy ára felére "csökken".
így a valószerűtlen hirdetést kuponként lehet beváltani az áruházakban.
A reklám a svéd piacon ismertnek számító Amelia magazinban jelent meg. A videót
tekintheti meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.