Sportgazdasági értelemben teljesen új távlatokat nyithat a magyar válogatott szereplése az Európa-bajnokságon, például a szponzorációk kapcsán - mondta Szabados Gábor sportközgazdász az M1 aktuális csatornán csütörtökön.
Úgy fogalmazott: rendkívüli lehetőséget jelent minden ilyen siker, ami segít, hogy a magyar futball valódi reklámhordozóvá tudjon válni. A szakértő szerint az lenne a lényeg, hogy a magyar válogatott sikerét fel lehessen használni például a magyar bajnokság népszerűségének növelésére is. A sportközgazdász kitért arra, a kiemelt sportesemények történetében vannak példák elkészült létesítményekre, amelyeknek sem a finanszírozása, sem az utóhasznosítása nem volt megoldott. Példaként hozta fel a 2014-es, Brazíliában megrendezett labdarúgó-világbajnokságot, amelyre úgy készültek el stadionok, hogy azokban már szinte senki nem játszik. Franciaország sokkal tudatosabban tervezte meg az Európa-bajnokságot. Négy új stadiont építettek és hatot újítottak fel, de már most látszik, hogy ezeket tudják majd használni a bajnokság után is - mondta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.