A privát oktatási intézményekben a beérkező érdeklődő telefonok 39 százalékát, a szállodákban a harmadát, míg az éttermekben az ötödét nem veszi fel senki, így megrendeléseket veszítenek a cégek - közölte a Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös kutatásának eredményét a Medián az MTI-vel.
A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén, szemben az éttermeket hívókkal, náluk csak 8 másodperc az átlagos átfutási idő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.