A Telekom nevében ismeretlennek fizetési felszólítási e-maileket küldenek. Ne dőljenek be nekik!
Az e-mailben jól látható módon helytelen helyesírással és már első ránézésre is fura megfogalmazással követelnek pénzt az internetes csalók. A Telekom oldalán erről a következő információkat lehet találni. A Magyar Telekom Nyrt. soha nem küld elektronikus levélben számlákat, illetve nem kér felhasználó neveket, jelszavakat, előfizetői adatokat. A szolgáltató ügyfélszolgálatát felhívva azt a tájékoztatást kaptuk, hogy mostanában rendkívül sok visszaélést tapasztalnak, ezért
erről tájékoztatást.
Bár ügyfeleikkel szoktak e-mailben kommunikálni, felszólításokat kiküldeni, de azok a fentebb látható levélnek a formájától sokban különböznek.
Az első és legszembetűnőbb különbség a már említett nyelvezet. Ők általában kifogásolhatatlan nyelvhelyességgel fogalmaznak és ékezeteket is használnak. További különbség még maga a címküldő, ugyanis az övék mindig a @telekom.hu-ra végződik, a csalók pedig különböző ingyenes emailfiókokat használnak erre. Ezeken kívül a Telekom az e-mail tárgyaként sosem ad meg olyasmit, mint "Ez nagyon fontos" vagy "Hitelkártya elutasítva!". Ezeknek a csalásoknak a gyakoriságára még a szolgáltató honlapján üzemeltetett fórum
utal.
A Telekom kiemelten figyelmeztet minket arra, hogy a levélben található linkekre NE kattintsunk, és az üzenetekre NE válaszoljunk, hanem helyettük a biztonságos és hivatalos útvonalakat használjuk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.