Szórakozás

A TV2 piacvezető lett!

A TV2 piacvezető lett!

2018. február 8., csütörtök
A TV2 piacvezető lett!

Januárjában a teljes lakosságban a TV2 piacvezető lett, nemcsak főműsoridőben, hanem teljes napon is. Reggelente a Mokka, míg esténként A Piramis a csatorna húzóműsora.

Kimagasló nézettséggel indította 2018-at a TV2. Az év első hónapjában a teljes lakosság körében nem csak teljes napon, de főműsoridőben is az ország legnézettebb csatornája lett. Az előző év azonos időszakához képest ez 9,4%-os közönségarány növekedést jelent teljes napon, és 13,6%-ot főműsoridőben. A hónap sikerműsora egyértelműen A Piramis, aminek átlagos napi közönségaránya 19.3% a teljes lakosságban. A Stohl András vezette sorsfordító gameshow a legnépszerűbb napi, sajátgyártású műsor a piacon januárban. A 4 évesnél idősebbek körében naponta, átlagosan 843 ezer néző követte figyelemmel A Piramis fordulatokban gazdag adásait. Továbbra is kiemelkedő eredményeket ér el a Mokka. A TV2 reggeli infotainment műsora magabiztosan nyeri a sávját: 18-59-ben a januári átlagos közönségaránya 17,8% volt, míg az RTL reggeli műsoráé csak 6.7%. A teljes lakosság körében reggelente átlagosan 190 ezren nézik a Mokkát, míg a Reggelit ennél kevesebben, mindössze 53 ezren. Abban az idősávban, amikor a két reggeli műsor együtt fut, a Mokka sikere megkérdőjelezhetetlen: nézőszáma 18-59-ben két és félszerese, míg teljes lakosságban több, mint négyszerese a Reggeliének. Januárban a főcsatorna mellett a teljes cégcsoport és a kábel portfólió is említésre méltó közönségarány növekedést ért el 2017. januárjához képest. A TV2 Csoport teljes napon, teljes lakosságban 16%-kal nőtt (20%-23.2%), míg ez a szám 18-59-ben 13% (19,6% - 22,1%). A kábelportfólió a tavalyi év hasonló időszakához képest 23%-kal (teljes lakosság) és 15%-kal (18-59) növelte átlagos, napi közönségarányát. A kábelcsatornákat vizsgálva a leglátványosabb eredménnyel az Izaura TV büszkélkedhet: 18-59-ben, teljes napon a tavaly ilyenkor mért 0,4%-os közönségaránya idén januárra 1,6%, ami 300%-os növekedést jelent, míg teljes lakosságban már átlépte a bűvös, 2%-os határt. (2,1%). A SuperTV2-n múlt vasárnap véget ért Sztárban Sztár+1 kicsi is kiugró nézettségi eredményeket ért el. Átlagos közönségaránya a 18-59-es célcsoportban 11,6%, míg a négy évesnél idősebbek körében még magasabb, 13,6% volt. Adásonként átlagosan 621 ezer néző követte figyelemmel az átváltozó kicsik és nagyok produkcióit. A műsor sikerét jól mutatja, hogy a teljes lakosság körében a műsor ideje alatt a SuperTV2 hat alkalommal volt a legnézettebb csatorna. Február 5-től visszatért a képernyőre az Áll az alku Gundel Takács Gáborral, valamint folytatódik A Piramis Stohl Andrással, így a nézők két izgalmas, szórakoztató gameshow-t láthatnak a TV2-n, amiben a játékosok estéről estére akár 400 millió forintot is nyerhetnek.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.