Írjon nekünk

Szórakozás

A TV2 piacvezető lett!

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.

Megjelent:

Januárjában a teljes lakosságban a TV2 piacvezető lett, nemcsak főműsoridőben, hanem teljes napon is. Reggelente a Mokka, míg esténként A Piramis a csatorna húzóműsora.

Kimagasló nézettséggel indította 2018-at a TV2. Az év első hónapjában a teljes lakosság körében nem csak teljes napon, de főműsoridőben is az ország legnézettebb csatornája lett. Az előző év azonos időszakához képest ez 9,4%-os közönségarány növekedést jelent teljes napon, és 13,6%-ot főműsoridőben.

A hónap sikerműsora egyértelműen A Piramis, aminek átlagos napi közönségaránya 19.3% a teljes lakosságban. A Stohl András vezette sorsfordító gameshow a legnépszerűbb napi, sajátgyártású műsor a piacon januárban. A 4 évesnél idősebbek körében naponta, átlagosan 843 ezer néző követte figyelemmel A Piramis fordulatokban gazdag adásait.
Továbbra is kiemelkedő eredményeket ér el a Mokka. A TV2 reggeli infotainment műsora magabiztosan nyeri a sávját: 18-59-ben a januári átlagos közönségaránya 17,8% volt, míg az RTL reggeli műsoráé csak 6.7%. A teljes lakosság körében reggelente átlagosan 190 ezren nézik a Mokkát, míg a Reggelit ennél kevesebben, mindössze 53 ezren. Abban az idősávban, amikor a két reggeli műsor együtt fut, a Mokka sikere megkérdőjelezhetetlen: nézőszáma 18-59-ben két és félszerese, míg teljes lakosságban több, mint négyszerese a Reggeliének.

Januárban a főcsatorna mellett a teljes cégcsoport és a kábel portfólió is említésre méltó közönségarány növekedést ért el 2017. januárjához képest. A TV2 Csoport teljes napon, teljes lakosságban 16%-kal nőtt (20%-23.2%), míg ez a szám 18-59-ben 13% (19,6% – 22,1%). A kábelportfólió a tavalyi év hasonló időszakához képest 23%-kal (teljes lakosság) és 15%-kal (18-59) növelte átlagos, napi közönségarányát.

A kábelcsatornákat vizsgálva a leglátványosabb eredménnyel az Izaura TV büszkélkedhet: 18-59-ben, teljes napon a tavaly ilyenkor mért 0,4%-os közönségaránya idén januárra 1,6%, ami 300%-os növekedést jelent, míg teljes lakosságban már átlépte a bűvös, 2%-os határt. (2,1%).

A SuperTV2-n múlt vasárnap véget ért Sztárban Sztár+1 kicsi is kiugró nézettségi eredményeket ért el. Átlagos közönségaránya a 18-59-es célcsoportban 11,6%, míg a négy évesnél idősebbek körében még magasabb, 13,6% volt. Adásonként átlagosan 621 ezer néző követte figyelemmel az átváltozó kicsik és nagyok produkcióit. A műsor sikerét jól mutatja, hogy a teljes lakosság körében a műsor ideje alatt a SuperTV2 hat alkalommal volt a legnézettebb csatorna.

Február 5-től visszatért a képernyőre az Áll az alku Gundel Takács Gáborral, valamint folytatódik A Piramis Stohl Andrással, így a nézők két izgalmas, szórakoztató gameshow-t láthatnak a TV2-n, amiben a játékosok estéről estére akár 400 millió forintot is nyerhetnek.

Kommentek

Tovább olvasom

Kultúra

Itt vannak a SzegedRocks kisfilmjei

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.

Megjelent:

Szerző:

Pénteken mutatták be, és tették elérhetővé a SzegedRocksról készült videóklipeket és kisfilmet. Közel négyszázan zenéltek együtt áprilisban a Dóm téren. Kommentek

Tovább olvasom

Szórakozás

Gyermeknapi programkavalkád

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.

Megjelent:

Szerző:

Kis túlzással a belváros minden utcáján találunk programot ezen a hétvégén, de a vasárnapi gyermeknapra összegyűjtöttük a legfontosabbakat. Kommentek

Tovább olvasom

Szórakozás

Apai örömök elé néz Kasza Tibi és felesége

Ez a tartalom archív! A cikkben szereplő információk a megjelenés óta megváltozhattak.

Megjelent:

Szerző:

A sztárpár az Instagramon jelentette be, hogy hamarosan közös gyermekük születik. Kommentek

Tovább olvasom

Aktuál