Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét

Cikkünk frissítése óta eltelt 4 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában – közölte a cég az MTI érdeklődésére pénteken.

A rendszert csütörtökön éjszaka sikerült stabilizálni, a rendszerleállás okát vizsgálják. A közlemény szerint a leállás miatt nem fértek hozzá a rendelési adatokhoz, így nem tudták egyik vásárlót sem értesíteni a rendelés várható törléséről. Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, kompenzálni fogja a Tesco – írják a közleményben.

Default thumbnail
Előző sztori

Magyar szakemberek is részt vesznek egy új terrorellenes kezdeményezésben

Default thumbnail
Következő sztori

Képeslapot küldene a legkeresettebb bűnözőknek az Europol

Legutóbbi hasonló cikkek