Közélet

Jelentősen bővíti ügyfélszolgálati hálózatát az EDF Démász Zrt.

Jelentősen bővíti ügyfélszolgálati hálózatát az EDF Démász Zrt.

2013. május 29., szerda
Jelentősen bővíti ügyfélszolgálati hálózatát az EDF Démász Zrt.

A jogszabályi előírásoknak megfelelően októberig jelentősen bővíti ügyfélszolgálati hálózatát az EDF Démász Zrt. - közölte Szécsényi Ferencné, az EDF Démász üzleti szolgáltatások központ vezetője szerdán Szegeden.

A 775 ezer lakossági és vállalati ügyfelet, mintegy kétmillió embert kiszolgáló villamosenergia-szolgáltató jelenleg öt állandó ügyfélszolgálati irodát és tizennégy fiókirodát működtet – mondta a szakember a cég telefonos ügykapcsolati központját az újságíróknak bemutató nyílt napon. A cég a jogszabályi előírásoknak megfelelően októberig további tizenhárom fiókirodával és tizennyolc panaszfelvételi ponttal bővíti ügyfélszolgálati hálózatát – tudatta Szécsényi Ferencné. Az EDF Démász tárgyalásokat folytat a GDF Suez és a Tigáz gázszolgáltatókkal, valamint az Alföldvíz Zrt. és a Bácsvíz Zrt.-vel annak érdekében, hogy együttműködve hatékony ügyfélszolgálati rendszert alakítsanak ki – tudatta a szakember. A villamosenergia-szolgáltatóhoz évente mintegy 1,8 millió ügyfélmegkeresés érkezik személyesen, levélben, e-mailen, a honlapon keresztül, illetve telefonon. A megkeresések közül 1,3 millió hívást – a hazai áramszolgáltatók közül egyedüliként – a hét minden napján, napi 24 órában működő telefonos ügykapcsolati központ, a call center fogad.

Réti Endre

, a call center vezetője közölte, a hívások közül 800 ezer automatikus mérőóraállás bejelentés. Ekkor a számítógépes rendszer automatikusan összeveti a korábbi adatokkal az ügyfél által közölt fogyasztással és közli a számla várható összegét is. A fennmaradó hívások az operátorokhoz futnak be, ezek többsége a számlákkal kapcsolatos kérdés vagy reklamáció – közölte a szakember. Hozzátéve: az operátorok értékesítést is végeznek, többek között az elektronikus számlacsomagot és a készpénzkímélő fizetési módokat ajánlják az ügyfelek figyelmébe.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.