December 31-én korlátozott ügyfélfogadás az APEH-nál

Cikkünk frissítése óta eltelt 12 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Az APEH tájékoztatja ügyfeleit, hogy 2010. december 31-én (pénteken) az APEH Dél-alföldi Regionális Főigazgatóság Bács-Kiskun, Békés és Csongrád Megyei Igazgatóságainak valamennyi ügyfélszolgálatán és kirendeltségén az érdemi ügyintézés (például az adó-, jövedelem- és illetőségi igazolások kiadása, bevallások javítása, folyószámla rendezés, adó- és START kártya kiadás stb.) technikai okok miatt szünetel.

A megjelölt napon nem működik a telefonos ügyintézést szolgáló Contact Center sem.
Ezen a napon az ügyfélszolgálatok és kirendeltségek csak szóbeli tájékoztatást látnak el és befogadják az ügyfélkérelmeket.

Előző sztori

Kérdőjelek a felnőttképzés körül

Következő sztori

Vízilabda: papírforma Beton-diadal a Tom Hoad-kupa döntőjében (FRISSÍTVE)