Gazdaság

Összefog a Tisza, a Senior és a Méta

Összefog a Tisza, a Senior és a Méta

2010. december 24., péntek
Összefog a Tisza, a Senior és a Méta

A nyolcvanas évek ikonikus szabadidőruha-márkái, a Senior és Méta novemberi indulásuk után egy hónappal máris összefogtak a stílus „nagy öregjével”. 2010. december 7-én együttműködésről állapodott meg a Senior és Méta szabadidőruhák gyártója, a SeMe Original Kft. és a Tisza Cipőket előállító Clash Kft.

Első lépésként a Tisza budapesti üzleteinek polcaira kerülnek a Senior és Méta szabadidőruháiból egyes fazonok. „Örömmel üdvözöltük a hasonló életérzést sugárzó és értékeket képviselő magyar szabadidőruhák újraélesztését. Azt gondoltuk, hogy márkáink erősítik és kiegészítik egymást” - nyilatkozta

Vidák László

, a Clash Kft. tulajdonosa. Alig egy hónapja jött ki a hír, hogy a TV Tornás Senior-, és a Skála Coop reklámokból ismert Méta sportruhák újra kaphatóak, a két márka gyártója máris újabb információval szolgál: együttműködésbe kezdenek a hasonló értékeket képviselő Tisza Cipővel. „Meglepődve, de örömmel fogadtuk a Tisza megkeresését, mert szeretjük és tiszteljük azt, amik ők csinálnak. A versengés helyett az összefogásban látjuk márkáink sikeres jövőjét. Termékeink kiegészítik egymást, így tetőtől talpig magyar minőségi termékekbe öltözhetnek nem csak a fiatalok, de a nosztalgiát kedvelő idősebbek is” - mondta el

Belicza Bea

, a Senior és a Méta márkákat forgalmazó SeMe Original Kft. képviselője. A Tisza 2003-as elindulása óta több megkeresést is kapott különböző termékek forgalmazására, ám eddig elzárkózott a másokkal való együttműködési lehetőségek elől. „Működésünk rövid 1 hónapja alatt nagyon sok megkeresés érkezett hozzánk is különböző boltoktól, hogy szívesen értékesítenék ruháinkat” - árulta el Belicza Bea. „Akárcsak a Tisza eddig, mi sem találtuk az ajánlatot tévő márkákban azt a pluszt, amit a magyar cipők gyártója magáénak tudhat. Nyilvánvaló, hogy a Senior és a Méta ugyanazt az élményt kínálja vásárlóinak ruhában, mint a Tisza cipőben.” A megállapodás első lépéseként a Tisza budapesti üzleteibe került két fazon Senior, és két fazon Méta felső. „Terveink szerint hosszú távú együttműködésünket közös marketinggel, rendezvényekkel, kollekciókkal, a közös életérzés hirdetésével szeretnénk megalapozni. Szeretnénk minél több ruházati terméket látni a fogasainkon, minél több vevőt kiszolgálni mind szabadidő-ruházat, mind cipők, illetve kiegészítők tekintetében” - számolt be Vidák László.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.