Bulvár

Rómában a németek, Milánóban az oroszok, Nápolyban a kínaiak szeretnek vakációzni

Rómában a németek, Milánóban az oroszok, Nápolyban a kínaiak szeretnek vakációzni

2014. július 15., kedd
Rómában a németek, Milánóban az oroszok, Nápolyban a kínaiak szeretnek vakációzni

Rómában a németek, Milánóban az oroszok, Nápolyban a kínaiak szeretnek vakációzni - derül ki egy felméréséből, amelyet a Corriere della Sera olasz napilap közölt a külföldi turisták kedvenc olaszországi célállomásairól.

Rómába a németek vándorolnak a legtöbben, míg Velencébe főleg amerikaiak, franciák és spanyolok látogatnak. Az olasz divat fővárosaként ismert Milánóba elsősorban oroszok, svájciak és japánok érkeznek, Firenzébe pedig többnyire amerikaiak és spanyolok utaznak. Nápoly a kínai turistacsoportok első számú célállomása, bár a kínaiak szeretik a Comói-tavat és a liguriai Cinque Terre térségét is. Az angoloknak Sorrento a kedvenc itáliai városa - derül ki az adatokból. A világ minden részéből Olaszországba érkező látogatók többsége Róma városát választja vakációja helyszíneként. A második kedvenc Velence, majd Milánó, Firenze és Nápoly következik. Az Itáliába évente érkező több mint 80 millió turista 22 százaléka német. Még Angela Merkel német kancellár is visszatérő látogatója a Nápollyal szemközti Ischia szigetének, ahol férjével az idén is vakációzott. A gazdag oroszok az adriai Rimini és a toszkánai Versilia tengerpartjának gyakori vendégei, de szívesen járnak Capri szigetére, Amalfiba és Szardíniára is. Meglepetésre a kedvenc úticélok között szerepel a dél-olasz Puglia tartomány is, ahova a külföldiek házasodni járnak. A divatot Justin Timberlake amerikai popsztár indította el, aki 2012-ben Pugliában mondta ki a boldogító igent mennyasszonyával, Jessica Biel színésznővel.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.