A tudatos fogyasztói magatartás ösztönzésére kampányt indít a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) - tájékoztatta a versenyhatóság hétfőn az MTI-t.
A közlés szerint a kedden induló Gondolja végig higgadtan kampány segíti a fogyasztókat és a vállalkozásokat a tájékoztatások megtévesztő jellegének felismerésében, és javaslatokkal támogatja a döntéseket. A versenyhivatal úgy ítéli meg a beérkező panaszok és a bizonytalanságra utaló piaci jelzések, valamint a lefolytatott versenyhatósági eljárások tapasztalatai alapján, hogy számos területen szükséges felhívni a fogyasztók és a vállalkozások figyelmét a megtévesztő tájékoztatási módszerekre. A GVH közölte, hogy a kommunikációs kampányban több téma bemutatásával tanácsot adnak a fogyasztóknak, a vállalkozóknak a döntéskor mérlegelendő szempontokról. A versenyhatóság a figyelemfelhívó fogyasztói tájékoztatóin szórólapokon, plakátokon és elektronikus direkt marketing leveleken is reagál a fiktív számlalevelekkel, a rák ellen ható szerekkel, a termékbemutatókkal, az üdülési joggal, a fogyókúrás készítményekkel és az utazási ajánlatokkal kapcsolatos visszásságokra. A kampány tájékoztatói megtalálhatók a GVH honlapján, a Gondolja végig higgadtan menüpont alatt is - közölte a versenyhatóság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.