Aki érvényesülni szeretne az igencsak beszűkült piacon, mindenképpen rákényszerül arra, hogy reklámozza termékét, szolgáltatását. Ezt különféle eredményességgel lehet megrendelni az erre szakosodott vállalkozásoktól, írott vagy elektronikus sajtótermékektől. A legnagyobb figyelmet mégis a köztéren elhelyezett reklámok adják, hiszen a nap 24 órájában állandóan láthatók. Szegeden a hivatalosan bérelhető óriásplakátokon kívül minden köztéri reklámozást a Szegedi Városkép Kft. engedélyez, különböző rendezvényekre eseti jelleggel, megfelelő díjazás ellenében lehet a város egyes területeit igénybe venni. A városban azonban több helyen is igen érdekes reklámozási technikára figyelhetünk fel. Ennek egyik jellegzetes példájaként a Széchenyi tér elején a Tisza Hotel különleges módon hívja fel magára a figyelmet. Egy kéttengelyes utánfutót helyezett ki félig a parkolási „zöldövezetben”, félig a 7-20 óráig rakodás céljára fenntartott úttesten. Az utánfutó ponyváján a hotel elérhetősége, címe, telefonszáma, internetcíme szerepel. Természetesen sem „rakodás” nem folyik a pótkocsinál, sem pedig parkolószelvény nincs az önálló közlekedésre nem alkalmas szerkezeten elhelyezve. Érdekes módon azonban mintha a parkolóőri „mikuláscsomag” elmaradt volna a láthatóan szabálytalanul „parkoló” utánfutónál.