Gazdaság

Négy aranyéremmel díjazták a Vodafone ügyfélszolgálatát 2011-ben is

Négy aranyéremmel díjazták a Vodafone ügyfélszolgálatát 2011-ben is

2011. november 7., hétfő
Négy aranyéremmel díjazták a Vodafone ügyfélszolgálatát 2011-ben is

A Best of Call Centers díjat a távközlési szolgáltatók között ismét a Vodafone nyerte el

Idén második alkalommal, bankok, biztosítók, távközlési szolgáltatók, közműszolgáltatók és outsourcing vállalatok részvételével rendezték meg a Top 10 Call Center Díj 2011 elnevezésű versenyt a GfK Hungária Piackutató Intézet, a Humán Erőforrás Alapítvány, a Magyar Marketing Szövetség, a Direkt Marketing Szövetség és a Magyar Követeléskezelők és Üzleti Információ Szolgáltatók Szövetsége együttműködésével.

A résztvevőket próbavásárlás módszerrel vizsgálták. A beszélgetések minden elemét rögzítették és az adatokat a GfK Hungária szakemberei dolgozták fel. Ágazatonként három kategóriában osztottak ki díjakat: Általános ügyfélkiszolgálás – könnyű-e eljutni az ügyintézőig, mennyi a várakozási idő, tudott-e megfelelő információval és tanáccsal szolgálni az ügyfélszolgálatos, fontosnak érezte-e magát az ügyfél? Problémamegoldás – teljes körűen és megnyugtatóan kezelték-e a panaszt, sikerült-e tényleges megoldást találni az ügyfél problémájára és kapott-e megfelelő információt a további lépésekről? Értékesítés támogatás – képes-e az operátor gyors, pontos és vonzó ajánlatot tenni, amely alapján az ügyfél komolyan megfontolja, hogy igénybe vegye a szolgáltatást?

Podhorányi László

, a Vodafone ügyfélkapcsolati vezérigazgató-helyettese a díjak kapcsán elmondta: „Örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a múlt év sikerét megismételve idén is mindhárom kategóriában aranyérmet vehettük át, megőrizve ezzel tavaly kivívott Best of Call Centers címünket is. Ezt megelőzően idén az elektronikus ügyfélszolgálatok versenyében, melyet a ClientFirst Consulting a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola szakmai támogatásával írt ki, szintén a legjobb eredményt értük el. Cégünk valamennyi munkatársa elkötelezett a páratlan ügyfélélmény iránt, melyet ezek a rangos elismerések is tovább erősítenek.”

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.