Nem lett meg a bikini alak? Júliusban sem késő elkezdeni az edzést!

Cikkünk frissítése óta eltelt 3 év, a szövegben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavulhattak.

Kétségbeesetten nézhetünk a tükörbe a nyár derekán, hogy mégsem úgy áll rajtunk az a szuper fürdőruha, amit borsos áron megvásároltunk. Segítünk néhány gyors megoldással.

A nők nagy része húszas éveinek elején még este tizenegykor is nyugodtan ehetett egy hawaii pizzát, úgy hogy annak nyoma sincs másnap. Később bejön a képbe a jó öreg anyagcsere, ami ha hisszük, ha nem, valóban lelassul. Ehhez még hozzá jöhet egy kellemes ülő munka, ami valljuk be, szintén nem kedvez a gyengébbik nem vonalainak.

A szakértő azt mondja, hogy ne „Hűbele Balázs” módjára próbáljuk meg ledobni azt a néhány kilót, ami zavar, ha a tükörbe nézünk. Kovács Sándor szemelyi edző szerint a hölgyek nagy része a sarkalatos „női testrészekből” szeretne fogyni. Ilyen a fenék, has, comb, vagy az integető izom. A vendégkör nagyon változó a szakember elmondása szerint, van, aki 30-40kg plusszal érkezik, de van, akire pont hízni nem tud, és ebben kell neki segíteni.

Maradjunk a pluszkilóknál. Ha valaki először megy le egy edzőterembe, akkor egy állapot felmérésen kell túlesnie. Kitöltenek egy egészségügyi kérdőívet is, ugyanis egy pajzsmirigybetegséggel küzdőnek teljesen más edzésmunkát kell kitalálni, de így van ez más betegségekkel is. Ezt követi egy kondicionálási teszt, valamint egy állóképesség felmérés, amit 12 perces futással, (túlsúlyos embernél sétával) szoktak lemérni.

Manapság már mindenki tudja, hogy attól, hogy egy nő súlyokkal dolgozik, nem fog úgy kinézni, mint Schwarzenegger.

“A szép, formás női izmok, kifejezetten gusztusosak a strandon. Először érdemes azonban saját testsúlyos edzésekkel kezdeni, mint a guggolás, kitörés, hasprés, tolódzkodás. Ha ezek alapból már jól mennek, foghatunk hozzájuk egy 5-10 kg-os súlyt, és azokkal végezhetjük ugyanezeket a gyakorlatokat. Én heti 3-4 edzést javasolok, ezzel egy hónap alatt már szemmel látható javulásra számíthatunk.” – részletezte a kezdő lépéseket Kovács Sándor.

Természetesen az étel még, amivel sokat tudunk segíteni, hogy szívesen nézzünk tükörbe. Nyáron egyébként sem kívánjuk a zsírosabb ételeket, ezeket hanyagolni is kell. Nem átverés a fehérje turmixok jótékony hatása, ezt leginkább vacsorára kell enni, kiváltva az esti étkezést. A napi folyadékbevitelre is figyelni kell, legalább 3-4 liternek le kellene csúsznia. Ez lehetőleg víz legyen, de tehetünk bele citromot, vagy uborkát, hogy izgalmasabb legyen íze. Ha ezeket betartjuk, az augusztusi nyaraláson már bezsebelhetjük a fürkésző pillantásokat a medence szélén napozó férfiaktól- jövő nyárra pedig tudatosabban készülhetünk és tökéletesíthetjük alakunkat.

Előző sztori

Az Emmi szerint nincs létszámstop a mentőknél

Következő sztori

Újraindul a tartalékos tisztek képzése hazánkban

Legutóbbi hasonló cikkek