Közélet

Euro 2016: tovább uralja a képernyőket az Európa-bajnokság

Euro 2016: tovább uralja a képernyőket az Európa-bajnokság

2016. július 4., hétfő
Euro 2016: tovább uralja a képernyőket az Európa-bajnokság

Bár a magyar válogatott már elbúcsúzott a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságtól (Eb), az M4 Sport nézettségi adatai szerint nem csillapodott a fociláz az országban, és tovább uralja a képernyőket az Eb - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) hétfőn az MTI-vel.

Azt írták, hogy a hétvégi mérkőzések a tévénézők több mint negyedét vonzották. A Franciaország-Izland negyeddöntőt egymilliónál többen követték, közönségaránya a teljes népesség körében 26,1 százalék volt. A Németország-Olaszország összecsapást több mint 1,2 millióan figyelték, közönségaránya 36 százalék volt. Szombat délután a Forma-1 Osztrák Nagydíj időmérő edzésének nézettsége 313 ezer volt, ezzel a műsor adásideje alatt a legnézettebb csatorna volt az M4 Sport, a teljes népesség körében 15,8 százalékos közönségaránnyal. Vasárnap az Osztrák Nagydíjat 560 ezren követték - 23,4 százalékos közönségarány -, ekkor is az M4 Sport volt a legnézettebb. Úgy folytatták: az idén először átadott Petőfi Zenei Díj hatalmas bulival mutatkozott be a VOLT Fesztivál nulladik napján Sopronban. A Nielsen adatai szerint a Petőfi TV-n és a Duna Worldön 110 ezren figyelték az élő adást, míg a hagyományteremtő gála első közvetítésébe 890 ezren kapcsolódtak be. A labdarúgó Eb "nemcsak a tévéképernyőket foglalta el ezen a nyáron, a közmédia online eredményei is kimagaslóak" - írták. A közmédia-hálózat több mint 1,8 millió valódi felhasználóhoz jutott el. Ez 36 százalékkal magasabb látogatószám, mint az eddigi rekord, a januárban mért 1,34 millió valódi felhasználó. A Médiaklikkre mintegy 850 ezren kattintottak júniusban. A korábbi rekordot januárban mérték, akkor 514 ezer valódi felhasználót regisztráltak. Az m4sport.hu is 850 ezernél több valódi felhasználót ért el júniusban, megdöntve ezzel az eddigi csúcsot, a 2014 júniusában mért 331 ezer valódi felhasználót a labdarúgó világbajnokság idején. A hirado.hu szintén javított 5 százalékot előző havi teljesítményén, az egy évvel ezelőtti eredményeihez képest pedig 54 százalékkal teljesített jobban. A petofilive.hu-ra 340 ezer valódi felhasználó érkezett, ez négyszerese a tavaly júniusi látogatószámnak - olvasható a közleményben.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.