Közélet

Szegedi kislány nyerte a Csapra fel! kampány pályázatát

Szegedi kislány nyerte a Csapra fel! kampány pályázatát

2015. január 20., kedd
Szegedi kislány nyerte a Csapra fel! kampány pályázatát
csapra_fel

Országos roadshown folytatódik a csapvízfogyasztást népszerűsítő Csapra fel! kampány - jelentették be a kampány első szakaszát lezáró budapesti sajtótájékoztatón, amelyen részt vett Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára, valamint az öt nagy állami víziközmű-szolgáltató vezetője.

A tavaly december elején indított Csapra fel! kampány első szakaszában csapvízkóstolási és palacktervezési versenyt tartottak a szervezők. Néhány hét alatt több mint hatezren kóstolták meg az öt nagy állami szolgáltató - a Duna menti, a dunántúli, az észak-dunántúli , az észak-magyarországi és a Tisza menti vízmű - 15 csapvizét. A győztes az Észak-magyarországi Regionális Vízművek Zrt. Szilvásvárad- Szalajka-völgyi vize lett - áll az MTI-nek eljuttatott közleményben. "A tiszta, minőségi csapvíz biztosítása a mindenkori kormány egyik legfontosabb feladata, ugyanakkor mindannyiunknak felelősséggel kell bánnia e közös természeti kincsünkkel. A regionális vízművek szemléletformáló kampánya erre igyekszik ráirányítani a figyelmet, hozzájárulva egy fenntartható jövőhöz" - idézte a közlemény

Fónagy Jánost

. Diákok országos pályázaton tervezhették meg a nyertes víz palackjának címkéjét. A győztes pályamunkát

Kóbor Hanna Panni

, a szegedi Juhász Gyula Általános Iskola 4. osztályos tanulója küldte be. A nyertes a budapesti rendezvényen vehette át jutalmát. A legjobbnak ítélt csapvíz ezzel a gyerekrajzzal díszített speciális palackba kerülve most országos roadshowra indul. Ennek keretében a kezdeményezés két hét alatt eljut Magyarország legnagyobb egyetemeire, főiskoláira. A kitelepülésekkor táblagépekre optimalizált szórakoztató, egyszersmind ismeretterjesztő tesztekkel igyekeznek népszerűsíteni a csapvízfogyasztást a fiatalok körében.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.